Ga naar inhoud

Hulp bij juiste Video kaart


Cancel_Toxic

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

 

ik heb dus een pc met Windows 7 Vista er op. ik denk dat alles krachtig genoeg is om Windows 10 te draaien maar aleen de video kaart kan niet mee denk ik. Zie foto van mijn systeem eigenschappen. Ik heb Intel core I7. Kan jij mij helpen met een bijpassende video kaart (grafische kaart) te vinden

484A4C51-FD6A-4C1B-804E-72324A123CA8.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de duidelijkheid: je hebt Windows Vista en geen Windows 7 want dat is een ander Windows

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw videokaart is geschikt voor Windows 10

Doch wil je een nieuwe kopen rekening mee houden met uw voeding want HP plaatst normaal gezien geen hoge wattage voeding.

Nota: de videokaart is voldoende geschikt voor 4K als je belangrijk vindt.

Wil je toch 4K dan zou je waarschijnlijk een andere voeding + andere videokaart moeten nemen.

 

Uw processor is nogal warm.

Mogelijk is de processor koeler vol stof.

 

Eerst uw data veilig houden.

Daarna bij voorkeur Windows 10 volledig installeren zonder te upgraden.

Uw computer zal dan veel vlugger starten en ook beter werken.

 

Tijdens de installatie kan je best alle partitie verwijderen en nieuwe aanmaken.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina en doe systeem aangepast. (Upgrade-methode 2)

Scroll naar beneden en bij  Kies de juiste partitie kan je op verwijderen klikken en dan nieuwe aanmaken. (Klik op Nieuw en dan formatteren)

Het gaat Heel gemakkelijk.

Dan gaat de rest vanzelf zonder je ook maar iets moet doen.

 

Let op dat je niet de andere harddisk of SSD leeg maak als dat niet nodig is.

Je kan dat zien aan de grootte van de partitie

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.