Ga naar inhoud

kleur laser printer toner


louis14

Aanbevolen berichten

Bij kleurenlaser printer is altijd kleur bij kleur en dus 4 toners.

Dat is het nadeel van kleurenlaser want je moet in principe altijd 4 toners in voorraad hebben en dat is naargelang het merk en toestel soms een dure kost en zeker als je de maximale aantal pagina toners koop.

In raad aan om de minimale pagina toners te kopen want er is altijd kans op lek in de toners.

Daar tegenover zijn de kleuren beter.

 

Als je zo'n een toestel koop kies dan voor netwerkprinter en dan hoef de pc niet aan te staan die niet hoef af te drukken.

Kijk wel naar de prijs van de toners en niet naar de prijs van de printer.

 

Pluspunt dubbelzijdig en scanner

Indien je ook etiketten wil afdrukken moet je wel heel goed opletten bij specificatie want weinig laserprinter ondersteunen dat.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord stegisoft.

4 toners is wel een hoge kost maar het is omdat ik niet veel print dat ik een laser printer neem en iemand heeft mij gezegd dat je een cartridge printer regelmatiger moet gebruiken.

Maar krijg je dan een bericht per toner als die leeg is: ik veronderstel dat je ze toch niet allemaal tegelijk moet vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Kleurenlaserprinter moet je alleen de toner vervangen dat leeg is.

Is geel leeg dan moet je die vervangen.

Nota: je mag zwart 5000 pagina en 2500 pagina geel kopen en samen gebruiken.

Alle kleurenlaserprinter die ik al had geven jou aan hoeveel in de toners nog zit, hetzij via uw browser, hetzij op de printer zelf.

Je kan op die manier kijken wanneer je toner koop zonder dat je 4 toners moet kopen als voorraad.

Dit kan je alleen doen als je niet erg vind dat je 2 dagen moet wachten eer je uw nieuwe toner heb. (Misschien zelfs binnen 24 uur)

Bij toner heb je het voordeel dat je nooit bang moet worden van verstopping van kanalen.

Let op: Kleurenlaserprinter verbruiken wel meer elektriciteit dan gewone printer.

Dus bij aankoop kijken of die op energietoestand kan zetten en dan verbruiken dan bijna niets bij niet afdrukken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.