Ga naar inhoud

Printer en papier stinkt


Aanbevolen berichten

Beste,Ā 

Ā 

Heel random vraag, maar sinds kort stinkt mijn printer nogal... Ik heb niks echt veranderd, behalve het papier (gebruik nu double A papier en daarvoor papier uit Colruyt šŸ˜…) maar zou het daardoor kunnen komen? Het ruikt wat verbrand, maar heb al overal aan gevoeld maar niks voelt echt warm vlak na het printen. Een keer was er wel een blad vastgelopen en dat daarin zaten gescheurde gaten waarvan de randjes er echt verbrand uitzagen... Wat kan ik doen? Het is een canon maxify 2050 printerĀ 

Ā 

Alvast bedanktĀ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen oplossing, maar wel een goeie raad: vermijd het gebruik van die printer want het lijkt me een verwarmingselement te zijn dat aan het doorbranden is.

Vooraleer iemand anders je toch groen licht zou geven, zou ik de printer zeker NIET meer gaan gebruiken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk de papier instellingen ook nog eens na. MisschienĀ  heb je eerder met fotopapier gewerkt of is hier ongewild iets gewijzigd.

Het moet zijn: Medium type / Normaal papier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips, ik had hem al in de garage (dichtbij de brandblusser) gezet de geur en omdat ik ook bang was voor brand idd ... Heb hem alle mogelijke reinigingen laten uitvoeren, papierinstellingen staan juist,... Nu is hetĀ  beter maar nog wel dezelfde typische geur ... Alleen minder sterk. Ik houd hem voorlopig even uit de stekker en ga hem toch eens deels uiteen halen met m'n papa om de oorzaak te zoeken šŸ‘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ɨ
Ɨ
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.