Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
28 minuten geleden, Theo2602 zei:

Na de laatste net start wuauserv, komt er de aangevraagde service is al gestart

Geeft me het idee dat je mogelijk de stop-actie (2de regel) niet correct uitvoerde (of dat iets fout liep)

Je hebt al die regels toch één voor één uitgevoerd?

Indien Nee (je voerder ze allemaal ineens uit): opnieuw uitvoeren, maar één voor één deze keer

Indien Ja: probeer deze de windows update troubleshooter eens uit?

Geplaatst:

(en alhoewel ik zelf ook Kaspersky heb) las ik sinds een jaar al verschillende malen dat Windows Defender het eigenlijk toch wel goed doet. Vroeger stond hij niet als goed bekend, maar de meningen erover zijn de laatste tijd toch wel wat veranderd...

Geplaatst: (aangepast)
58 minuten geleden, Theo2602 zei:

Passer met die oplossing van Droske kreeg ik / Na de laatste net start wuauserv, komt er de aangevraagde service is al gestart, type NET HELPMSG 2182 voor meer hulp

Ik gaf dat door, maar kreeg geen reactie

Dat komt omdat je niet kunt wachten op een antwoord van mij. ik slaap niet bij mijn computer.

En ondertussen ga je aan de slag met tips van anderen. wat moet ik dan nog doen?

Vandaag alleen al is er 23x gepost in dit onderwerp en het is nog geen 12 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aangepast door droske
Geplaatst: (aangepast)

Wel Droske dat is nu eens juist wat ik bedoel van 'door de bomen het bos niet meer zien' Er zijn andere Forums waar al de anderen geblokkeerd worden, behalve de helper en de sukkelaar. Maar als ik hier aan de lopende band 'helpers' krijg, denk ik dat dit de strategie is van dit forum: 'Twee weten meer dan één'

Ik bedoelde dus helemaal niet dat ik te weinig, maar teveel werd geholpen.

U kreeg van mij het beeld van uw oplossing. Die eindigt met: De Windows Update-service is gestart. Dan blijft hij hangen, wat moet ik nu doen.

Ik ga nu eten, dus ik kom terug over een half uurtje.

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Je moet eens goed kijken naar de opdrachten die je in de opdrachtprompt hebt getypt. Sommige heb je fout getypt.

Doe het nog eens helemaal opnieuw maar deze keer kopieer je de opdrachten van mijn post en plak je ze in het opdrachtprompt venster. Zo voorkom je fouten.

Op zeker ogenblik typ je bv mdir i.p.v. rmdir

Het moet helemaal foutloos zijn hoor, anders werkt het niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.