Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het loopt fout bij de opdracht rmdir /s /q %windir%\SoftwareDistribution

Daarna heeft het geen zin om de daarop volgende opdrachten uit te voeren.

Verbreek de Internet verbinding en voer ALLE opdrachten opnieuw uit.

Geplaatst: (aangepast)

Ik had tussen dec laatste % en de \ een spatie gezet, en nu begint er een scherm te lopen. Daar komen allerlei dingen gevolgd door 'toegang geweigerd'

Ik ben op een andere computer hé

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Ja de laptop is niet op Internet en ik heb opnieuw cmd gedaan en de regels ingegeven. Na dus die spatie ingegeven te hebben begon er heel lang een scherm te lopen, dat stopte met het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Dan gaf ik net start bits, en er kwam De Bakground Inteligent Transfer service-service is gestart.

Dan gaf ik net start wuauserv en er kwam De aangevraagde service is al gestart.

Geplaatst:

Nu is het helemaal naar de knoppen, de computer herstart niet meer! De internet verbinding terug ingestoken en nu komt er DE PC kan niet automatisch hersteld worden.

I

26 minuten geleden, droske zei:

Het loopt fout bij de opdracht rmdir /s /q %windir%\SoftwareDistribution

Daarna heeft het geen zin om de daarop volgende opdrachten uit te voeren.

En je moet zelf geen wijzigingen aanbrengen aan die opdrachten, dat is te gek voor woorden!!!!!!!

Voer deze reeks eens uit:

net stop wuauserv 
net stop cryptSvc 
net stop bits 
net stop msiserver 
Ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old 
Ren C:\Windows\System32\catroot2 Catroot2.old 
net start wuauserv 
net start cryptSvc 
net start bits 
net start msiserve

Als een opdracht faalt, stop dan a.u.b. en maak er een foto van.

Uitvoeren van de volgende opdrachten is dan totaal verkeerd.

Als alles gelukt is herstart je de computer en maak verbinding met het Internet.

aangepast door droske
Geplaatst:

Sorry dat ik hier even inbreek maar het is perfect mogelijk om via kopiëren en plakken de commando's in te geven in de opdrachtprompt.

Je selecteert dus het in te geven commando in het venster waar Droske zijn post staat en klikt met de rechtermuisknop en kiest kopiëren.

Dan haal je het opdrachtprompt venster naar voor en klik er met de muis in de opdracht op de plaats waar het knipperend streepje staat en gebruik de toetsencombinatie ctrl+V en kan je er dan dus alle commando's mee plaatsen zonder alles te moeten typen waardoor er dus typefouten mogelijk zijn.

2018-01-07_12h59_26.thumb.png.926d86ed4ec6c798f9b1ecde4213f143.png

Geplaatst:
7 minuten geleden, Theo2602 zei:

Nu is het helemaal naar de knoppen, de computer herstart niet meer! De internet verbinding terug ingestoken en nu komt er DE PC kan niet automatisch hersteld worden.

I

Dat komt er van als je opdrachten zelf gaat aanpassen hé. Waarom doe je zo iets in Gods naam.

Hij gaf de mogelijkheid tot systeemherstel, maar dat loopt nu al 10 minuten, ik vrees dus het ergste. Zal hem samen met die van mijn dochter moeten wegdoen om volledig systeemherstel te doen. Moest hij er nog doorkomen zal ik zeker de eerste weken niets meer proberen. Niet goed voor mijn hart.

ALS hij nog herstart zal ik het laten weten, maar ik vrees dat dit niet zal gebeuren.

aangepast door Theo2602
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.