Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
21 minuten geleden, clarkie zei:

Sorry dat ik hier even inbreek maar het is perfect mogelijk om via kopiëren en plakken de commando's in te geven in de opdrachtprompt.

Je selecteert dus het in te geven commando in het venster waar Droske zijn post staat en klikt met de rechtermuisknop en kiest kopiëren.

Dan haal je het opdrachtprompt venster naar voor en klik er met de muis in de opdracht op de plaats waar het knipperend streepje staat en gebruik de toetsencombinatie ctrl+V en kan je er dan dus alle commando's mee plaatsen zonder alles te moeten typen waardoor er dus typefouten mogelijk zijn.

2018-01-07_12h59_26.thumb.png.926d86ed4ec6c798f9b1ecde4213f143.png

Nog even aanvullen: indien het niet lukt zal nog even een instelling aangepast moeten worden, zie onderstaande topic:

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Voorlopig kan ik niets doen, en dat zal zo wel blijven. Hij is nu ongeveer een half uur bezig aan een systyeemherstel en er gebeurt niets. Ik zal hem dus moeten weg doen om hem opnieuw te instaleren, en dan zijn die updates er ineens bij. Wel spijtig, want ik heb een Virtual Box en dat is niet simpel om daar alles in te herstellen. Zijn er nog andfere mogelijkheden om dat ding terug te laten opstarten?

Geplaatst: (aangepast)

Niemand? Hoe lang moet ik laten draaien voor ik zeker ben dat hij geen systeemherstel meer kan maken. Nu al drie kwartuur? Ook niet met hersartschijf?

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Je zou me een plezier doen moest je een beetje meer geduld aan de dag te leggen. Buiten u zijn er nog mensen die graag geholpen worden.

Volg deze handleiding van clarkie eens:

Scroll naar

De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)

Geplaatst:

Dat is iets wat ik niet begrijp, ik raak niet in de computer, ik kan dus ook niet naar instellingen gaan. Of kan ik op een andere computer een herstelschijf maken?

Geplaatst:
5 minuten geleden, Theo2602 zei:

Of kan ik op een andere computer een herstelschijf maken?

Dat is uiteraard de bedoeling. Maar wel geen herstelschijf doch een installatieschijf.

Je leest niet wat er staat !!! En zo geraak je steeds in de problemen.

Geplaatst:
49 minuten geleden, Theo2602 zei:

Als ik naar bovenstaande tip ga, krijg ik dit:

Windows 10 gratis en legaal downloaden.

Inderdaad. En dan is het aan u om te kiezen of je een een Installatie DVD wil maken of een installatie USB stick. Aan u dus de keuze.

Geplaatst: (aangepast)
1 uur geleden, droske zei:

installatieschijf

Ik heb zo'n schijf al klaar liggen, maar die werkt helemaal niet. Er komt dat de schijf vergrendelt is???? Ben er een nieuwe aan het maken omdat deze waarschijnlijk de laatste updates bevat???

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Hello Droske, gisteren was ik wat van mijn melk, en vergat ik een laatste en noodzakelijke reactie: Natuurlijk was het mijn eigen schuld en is jouw of de andere helpers niets te verwijderen. Sorry indien jij de indruk kreeg dat ik dat wel dacht. Morgen gaat hij naar de hersteller om opnieuw ingesteld tr worden. Weet ik weeral wat doen, want ik heb virtual Box en daar had ik de (back-uo' (het programma met alles er op en er aan, wel gemaakt, maar vergeten ze op een losse schijf te zetten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.