Ga naar inhoud

Snelle pc voor Pinnacle filmbewerking

pepie

Aanbevolen berichten

Welke versie heb jij eigenlijk?

Ik heb getest met Studio 12...

Met men Q6600 op 4Ghz deed die iets minder dan 3 sec

Op de standaard snelheid (2.4Ghz) ook 3 sec3...

Dus dat maakt geen verschil...

Misschien kan Pinnacle er gewoon niet zo met overweg, hoelang deed jou pc er zo over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

op 11 en 12 uitgeprobeerd.

Als jij het over een sceneovergang tussen 2 stukjes film hebt, en daar maar 3 sec, voor nodig hebt is dat precies wat ik wil.

Ik gebruik b.v.b. de eerste en of de tweede sceneovergang.

De eerste is fade ui fade in. Een de tweede is een overvloeier .

Dat duurt op mijn HP ± 9 sec.

OP de nieuwe is dat ondanks de Quad nog 6-7 sec.

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is wat ik bedoel.

Weet jij hoe ik een stukje filmopname van naar jou kan zenden, zodat ik nog het een en ander kan verduidelijken.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar rustig, ik blijf tot 24 uur online ;-)

Staat de pc momenteel nogaltijd bij hun?

Anders zou ik 3dmark06 eens draaien....

Owja, mijn processor is het zwakke broertje van de jouwe.

Dit is de eerste quadcore, die van jou is toch wel wat krachtiger.

Het lijkt mij dat Pinnacle wel goed met multicore overweg kan, want 2.4 en 4Ghz was geen verschil (en is toch grote overklok)...

Misscien dat het met jou fimpje wel trager gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Daar ben ik helaas weer.

Drama is nog niet voorbij. Oorzaak geen tijd, dikke PC storingen, enz……en balen als een stekker van dat hele PC drama.

Onderstaand bericht is van PC leverancier.

Emmeloord, 07-05-09

Betreft: offerte upgrade pc naar nog sneller systeem

Geachte heer Hemelrijk,

Voor de goede orde nog even ons aanbod op papier. Prijzen zijn inclusief BTW en inclusief herinstallatie van windows xp en arbeidsloon en uiteraard met een demonstratie. Levertijd ongeveer 2 weken. Let op: dit i7 moederbord heeft geen firewire, er zal dus een losse kaart bijmoeten van € 19.95.

We hebben afgesproken dat u er in week 22 op terugkomt.

Inruil Processor Intel Q8200

2x2 GB DDRII 800mhz

Mainboard P5e-vm se

Terug Processor Intel I7 920

MSI X58m

Corsair 6gb kit3 1333mhz

Meerprijs € 300,00

Zij gaan dus andere spullen erin douwen. PC komt nu op ± €1000.-

Een ander alternatief is een ACER Aspire M7720-Intel Core i& 920/6GB/1000GB/HD4650 te kopen. ± 999.-

Omdat er al commentaar is gegeven op de MSI dat het een Bukding is, weet ik nu niet welke keus ik moet maken.

Ergens zegt mijn gevoel dat ik beter een Acer kan kopen, omdat ik aanneem dat zo`n configuratie eerst degelijk is getest door de fabrikant.

Daarbij komt ook nog dat, wat mij eerder is verteld door verkoper, XP geen 6GB werkgeheugen aan kan, en daarom werd aangeraden Vista te instaleren. Dus zal er toch Vista op moeten.

Andere kant is natuurlijk dat als de PC toch niet lekker snel is, ik hen kan aanspreken en dat kan ik dan niet met die ACER.

Is er iemand die deze ouwe man de juiste raad kan geven?

b.v.b bedankt,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even dit, die MSI is allesbehalve een bukding.

Het is een echt een mooi bordje!

Ik zou niet voor de Acer gaan, omdat die meestal niet zo'n goede kwaliteit leveren!

Met die Core i7 van 1000 euro zal het wel wat leuker zijn, en alles zou wel goed moeten werken!

Nu zou ik ook wel Vista 64bit gebruiken anders zit je inderdaad op een limiet van 3.5GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Aaron,

Ik ga dus toch ook maar weer met die PC jongens praten en mij dan een demonstratie laten geven. Zij hadden het inderdaad ook over een 64bit om die 6GB te benutten.

Heb jij ook de con. bekeken van die Acer M7720? De kwal. Is misschien niet je van het, maar wat vind je van de con?

Alvast weer bedankt vriend.

Gr.Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.