Ga naar inhoud

kan niets downloaden na installatie windows 10 pro

cloclo

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Vandaag kocht ik een windows 10 pro aan, de installatie verliep vlot. Nu kan ik niets downloaden, ik krijg steeds dezelfde foutmelding,

"Uw organisatie heeft deze app geblokkeerd met Windows Defender Application Control. Neem contact op met ondersteuning voor meer informatie"

Ook problemen met het uitvoeren van de updates....

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Claudia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben hier al vanalles geprobeerd, in de bios stond de secure boot op disables, het probleem blijft, ik heb geprobeerd om de sturingsprogramma s apart te dowloaden, maar ook hier het(zelfde probleem.

Extra info : deze pc staat zit in de startblokken, mijn zoon heeft die gisteren zelf in elkaar gestoken, werkt voor de rest prima, dit is natuurlijk een groot probleem want alle drivers en updates moeten nog geinstalleerd worden. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al een herinstallatie geprobeerd? (en: nà het installeren lang genoeg gewacht om de computer de tijd van het updaten te geven? -of is het dààr dat je die foutmelding al krijgt?)

Je internet werkt behoorlijk? (of: heb je een goede verbinding met het net om te gaan updaten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond,

Sorry voor de stilte, ik kan mij dan zoooo in iets vastbijten, en.....tis gelukt! :thankyou-bor:

SSD gewist, vanop een andere laptop een windows boot usb gemaakt, en met veel gesakker en heeel veel youtube filmpjes is het gelukt.:xd:

Toch bedankt hoor!:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.