Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachten,

Graag wil ik gehoplen worden .

1) Ik ga naar Configuratiescherm > Programma verwijderen en heb daar een hele reeks Microsoft Visiual C++ serie (zie bijlage) printscreen aub

mijn vraag is : mag ik die verwijderen of moeten die in de congifuratie scherm blijven ?

2) die vraag  heeft natuurlijk niets te maken met vraag 1

Op mijn verkenner heb ik een Back-up schijf Z die ik niet gebruik en wou die graag verwijderen die is 75,9 Gb, komt dit ten goede voor de C of D schijf.    Hoe kan ik de Z schijf wissenWissen vraag 1.docx

Geplaatst:

ad 1) Nee. Wanneer je een aantal versies van Microsoft Visual C++ verwijdert, zullen sommige programma’s niet meer werken. Het ene programma heeft een oude versie nodig, terwijl een ander programma juist een nieuwe versie van Visual C++ nodig heeft.

Meer info over ‘veel versies van Microsoft Visual C++’ kun je hier nalezen (wel in het Engels): https://www.howtogeek.com/256245/why-are-there-so-many-microsoft-visual-c-redistributables-installed-on-my-pc/

ad 2) Maak een afbeelding van Schijfbeheer (waarop schijf Z: goed te zien is) en plaats die in je volgende reactie. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.