Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Ik heb onlangs meerdere keren geprobeerd om bepaalde software, bijvoorbeeld van HP, te installeren op mijn laptop. Ik krijg echter steeds de melding dat de vereiste software niet kan worden geïnstalleerd, met de volgende melding: "Er wordt al een andere installatie uitgevoerd. Voltooi eerst die installatie voordat u doorgaat met deze."

Naar mijn weten wordt er echter niets anders geïnstalleerd en is dit nu denk ik de reden dat ik onder andere niet meer (draadloos) kan printen. Ik heb al een aantal keer mijn laptop opnieuw opgestart en als het goed is zijn alle updates geïnstalleerd, dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. 

Alvast heel erg bedankt!

aangepast door Harraf
Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

We gaan eerst alles van Hp verwijderen.

Stap 1.
We gaan naar 5a07033868db6-shell32_271.ico_16x16.pngProgramma's en onderdelen:

• Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek het volgende programma, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Productverbeteringsonderzoek voor HP Deskjet 2540 series
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

Stap 2.
frst.pngfrstscan.png

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

• Zorg dat de optie volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
aangepast door juisterr
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.