Ga naar inhoud

windows defender

Aanbevolen berichten

Na het installeren van McAffee anti-virusprogramma krijg ik bij het opstarten van m'n laptop een foutmelding van windows defender: 0x800106ba. Volgens McAffee secutity center is mijn beveiliging volledig in orde. Weet er iemand of ik daar iets moet aan doen en zo ja wat?

Alvast bedankt,

Paul Verbecque.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het googelen :)

Kan de toepassing niet initialiseren: 0x800106ba. De Windows Defender service is vanwege een probleem gestopt. Start de computer opnieuw op om de service te starten of raadpleeg Help en ondersteuning voor informatie over hoe u een service handmatig kunt starten.

Deze fout treedt op als u een bètaversie van Windows Defender gebruikt die op 31 december 2006 is verlopen. Als u de service Windows Defender na deze datum start, ontvangt u de foutmelding.

Windows Defender is nu geïntegreerd in Windows Live OneCare. U kunt dit probleem oplossen door de bètaversie van Windows Defender te verwijderen.

Windows Defender verwijderen in Microsoft Windows XP:

Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.

Typ appwiz.cpl en druk vervolgens op Enter.

Klik in de lijst met Momenteel geïnstalleerde programma's op Windows Defender en klik vervolgens op Verwijderen.

Als Windows Defender niet in de lijst met programma's voorkomt:

Klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.

Kopieer de volgende opdrachten en plak die vervolgens in het tekstvak Uitvoeren. Klik na elke opdracht op OK:

msiexec /x {A5CC2A09-E9D3-49EC-923D-03874BBD4C2C}

msiexec /x {536F7C74-844B-4683-B0C5-EA39E19A6FE3}

msiexec /x {CAB99E06-B92F-4AE0-89AD-D9AC5991046F}

msiexec /x {B2D7CE29-614A-4ACC-8BFE-009EB3A244C9}

Als u wordt gevraagd of u het product wilt verwijderen, klikt u op Ja.

Start de computer opnieuw op en probeer Windows Live OneCare opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.