Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Je moest in Stap 2. de fix uitvoeren en niet scannen.

Dus voer Stap 2. opnieuw uit, bestand download en fix uitvoeren (uitleg en filmpje staat erbij).

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

 

De fixlist stond boven de link van het filmpje en moet je naar je pc downloaden.

We gaan het anders dolen:

 

Je heb een snelkoppeling gemaakt naar de tool Farbar Recovery Scan Tool, verwijder die.

Ga naar de locatie van de tool FRST die staat waarschijnlijk in de dik gedrukte map: Gestart vanaf D:\MIJN DOCUMENTEN

In plaats van een snelkoppeling of kopiëren sleep je de tool van uit die map naar je bureaublad dit is heel belangrijk.

 

Als dat is gebeurt doe je het volgende

 


Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande dik gedrukte blauwe code en plak dat in "Kladblok"


start
CreateRestorePoint:
ShortcutTarget: FAH.lnk -> C:\Program Files\WinZip\FAHConsole.exe (Nico Mak Computing)
S3 WsDrvInst; "C:\Program Files (x86)\Keepvid\KeepVid KeepVid Pro\DriverInstall.exe" [X]
U5 AppMgmt; C:\Windows\system32\svchost.exe [27136 2015-03-07] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT (geen ServiceDLL)
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S3 cpuz134; \??\C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Temp\cpuz134\cpuz134_x64.sys [X] <==== AANDACHT
S3 gwiopm; \??\C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Temp\HBCD\gwiopm.sys [X] <==== AANDACHT
S3 hitmanpro37; \??\C:\windows\system32\drivers\hitmanpro37.sys [X]
U4 sr; geen ImagePath
S3 utqwotq4; \??\C:\Windows\system32\Drivers\utqwotq4.sys [X]
2018-01-01 21:37 - 2018-01-01 21:37 - 000000000 ____D C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Keepvid
2018-01-01 21:37 - 2018-01-01 21:37 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Aimersoft
2018-01-01 21:36 - 2018-01-01 21:36 - 000000000 ____D C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Aimersoft
2018-01-01 21:35 - 2018-01-01 21:35 - 000000000 ____D C:\Users\Eigenaar\AppData\Roaming\KeepVid
2018-01-01 21:35 - 2018-01-01 21:35 - 000000000 ____D C:\ProgramData\KeepVid
ContextMenuHandlers1: [WinZip] -> {E0D79304-84BE-11CE-9641-444553540000} => C:\Program Files\WinZip\wzshls64.dll [2015-10-26] (WinZip Computing, S.L.)
ContextMenuHandlers4: [MSSE] -> {0365FE2C-F183-4091-AC82-BFC39FB75C49} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers6: [WinZip] -> {E0D79304-84BE-11CE-9641-444553540000} => C:\Program Files\WinZip\wzshls64.dll [2015-10-26] (WinZip Computing, S.L.)
Hosts:

EmptyTemp:
Reboot:
end

 

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

 

Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

aangepast door abbs
Geplaatst:

Hallo,

 

 

Hoe staat het hierna met je problemen?

 

Download 51a5d669693dd-icon_OTL.pngOTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" 511b6947e8e98-runscan.png.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.

Geplaatst:

Voordat ik reageer over mijn klachten, wil ik je eerst hartelijk danken voor alle ondersteuning! Het is altijd erg fijn om te weten dat diepere problemen in de computer vrijwel altijd opgelost kunnen worden door specialisten met veel kennis van zaken.

 

Ik ga nu kijken of de problemen niet meer terugkeren. Graag meld ik me dan weer. Tot dan.:)

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.