Ga naar inhoud

[OPGELOST] Conime.exe

Aanbevolen berichten

Het probleem is wel dat ik geen gratis versie heb van AVG, maar een betaalde. Deze is van mijn vader en we gebruiken allebei dezelfde sleutel..

Ik ga nu even pc herstarten en nogmaals de procedure herhalen. Fingers crossed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het probleem is wel dat ik geen gratis versie heb van AVG, maar een betaalde. Deze is van mijn vader en we gebruiken allebei dezelfde sleutel..

Ik ga nu even pc herstarten en nogmaals de procedure herhalen. Fingers crossed.

Bij een betaalde versie kan je toch steeds opnieuw de sleutel gebruiken tot de vervaldag van het abonnement (zodat je in alle gevallen een nieuwe installatie kan doen). Of niet ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gebeurt er als ik bij een rechtermuisklik op het icoon van avg rechtsonderaan 'afsluiten' doe? Sluit hij dan enkel de tray af? ik krijg dan volgende melding:

AVGTray is het hoofonderdeel van AVG.

Als u dit onderdeel sluit kunt u niet langer alle andere onderdelen beheren en bewaken.

Bovendien kunnen de bevestigingsdialoogsvensters van de Firewall niet langer worden weergegeven en zal wellicht een deel van de communicatie worden geblokkeerd door de Firewall.

Bent u zeker dat u AVGTray wilt afsluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik heb dit gedaan. Het zag er op het eerste zicht veelbelovend uit, omdat er bij AVG stond 'geen actieve onderdelen'. Maar als ik vervolgens Combofix heb gedownload en ik probeer dit te openen, komt er opnieuw op dat AVG nog actief is. Hoe kan dit nu?? Kan ik Combofix niet gewoon laten draaien ondanks deze waarschuwingen? Of is dit te riskant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.