Ga naar inhoud

[OPGELOST] Conime.exe

Aanbevolen berichten

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het log van Combofix ziet er - als begin - wel goed uit ... maar de inhoud ervan ontbreekt. Enkel de titel is afgedrukt in je bijlage. Kan je eens kijken of dat ook bij het originele bestand zo is ? Indien ja, probeer dan eens een nieuw logje te maken ... en dan maar weer kijken of dat enige inhoud heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er goed uit. Combofix heeft een besmet deel opgelost. Nog even dit manueel uitvoeren :

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

Registry::

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{a97350c8-81d3-11dd-b3a9-001b38255833}]

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.txt.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht en laat dan eens weten of je nog problemen hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu eigenlijk wel nog meer problemen. Ik was daarnet even weg en had pc uitgeschakeld. Toen ik terug kwam en hemopnieuw opstartte waren er geen problemen, tot ik internet wou opendoen. Dan kreeg ik een blauw scherm waarop stond dat er iets mis is met het register. Ik heb hem nog eens laten herstarten, maar had derna opnieuw hetzelfde probleem. Nu heb ik hem opgestart in veilige modus en kan ik dus wel weer op internet. Zal ik dit laatste met kladblok opslaan en dan slepen naar combofix doen terwijl ik in veilige modus zit of probeer ik hem nog eens normaal op te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In veilige modus kan ik wel AVG ni openen, enkel zo een opdrachtregeling ervan ofzo. Kan dit kwaad, aangezien Combofix er opnieuw voor waarschuwt? Alleszins bedankt voor dit vele advies en sorry voor de vele vragen, maar ben een complete leek op dit vlak en ik wil mijn laptop ni kwijt;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.