Ga naar inhoud

[OPGELOST] Conime.exe

Aanbevolen berichten

In principe zouden we nu een aantal ingrepen die we in de voorbije berichten hebben gedaan, weer opnieuw moeten doen. Want deze verbeteringen/aanpassingen/enz. zijn door het teruggaan naar een vorige herstelpunt ook allemaal mee verdwenen. Maar ik zou nu even wachten of je geen tips krijgt in de hardwaresectie. Anders moeten we er weer terug aan beginnen :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dat begrijp ik wel. Ik heb verder eens gekeken of ik conime.exe nog kon terugvinden. In mijn processen kon ik die niet meer terugvinden, maar ben nog eens gaan kijken in system32. Heb eens een screenshot genomen van hoe het eruit ziet, want - ik ken er nu wel niet veel van- het lijkt mij toch wat vreemd.

post-6416-1417703802,3802_thumb.jpg

post-6416-1417703802,4022_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry, had het precies ook al willen zien, ik dacht dat ze op een volledig scherm zouden te zien zijn. Het bevat gewoon een screen shot van de eigenschappen van dat conime.exe, zodat ge keer da logo kon zien en ook hoe het staat in system32, daar staat zo nog het oude logo van windows voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.