Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiemorgen :-)

Ik heb drie websites en die beheer ik altijd met frontpage; ik surf naar de site met internetbrowser en klik dan op; bewerken met frontpage

Dan opende frontpage, vroeg om het wachtwoord en voila. Maar tegenwoordig vraagt hij niet meer om het wachtwoord en opent mn site zo. Met als gevolg dat ik het niet kan bewerken en opslaan. Normaal als ik dan save deed, werd het meteen opgeslagen en gewijzigd op internet, nu dus niet meer. Begrijpen jullie?? :s

Wie kan me helpen het weer terug bij het oude te krijgen?

Groeten Wietske

:tongue:

Geplaatst:

Heb je een nieuwe versie van Frontpage misschien waar die functie niet meer in zit?

Heb je de html bestanden niet meer op je pc staan? Die kan je dan altijd nog wel bewerken en dan vanuit frontpage publiceren. Als publiceren met frontpage niet meer lukt, kan je een ftp programma gebruiken zoals Filezilla (goed en gratis).

Geplaatst:

Ik heb nog altijd dezelfde versie van frontpage..

hoe kan ik anders die html bestanden weer op pc zetten?

Voorheen kon het altijd zoals ik deed, dus dan zou dat toch nog steeds moeten kunnen?

Groetjes

Geplaatst:
Kan ik met filezilla ook bewerken en doen zoals frontpage?

Neen. Filezilla dient enkel om de bestanden op de server te plaatsen.

Om een ganse website ineens te downloaden bestaan er plugins of tools die je met google wel kan vinden.

Geplaatst:

Dan vrees ik da ik je niet kan helpen want ik gebruik geen frontpage. :s

Hetgeen ik aanbood, was een "workaround" zodat je toch de websites kan blijven onderhouden in afwachting dat je probleem opgelost word.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Hallo.

Ik werk al een tijdje met frontpage...

Ik weet niet ckr of het mag op het forum maar zou ik jouw msn mogen?

Dan kan ik je denk ik verder helpen ik ben redelijk ervaren met Frontpage.

Nog 1 vraag gebruik je 2003?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.