Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de ene draai ik W7 EN XP en die is inderdaad, zeker naar jullie normen, zeer oud. De andere is een speciaal voor mij gebouwde door een vriend. Waarschijnlijk met 2de hands stukken. Dus ... Maar eigenlijk weet ik niet of die WiFi heeft. 

Geplaatst: (aangepast)

Switch  is inderdaad gemakkelijk.

Kijk onderaan de switch en daar staat welk merk en type.

Zo weten we zeker of je gewone switch hebt.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik ben maximaal tussen 8 en 17 uur in de studio, waar die switch staat. Nu het zo koud is nog minder, omdat het verwarmen van,  de totaal niet geiisoleerde, studio nogal prijzig is. Dus het zal namiddag worden voor ik er naartoe ga. Ik kan in de woonkamer verder met mijn laptop en/of mobiel.

Geplaatst:

Als dat een probleem is, kan ik nog altijd zo'n simpele hub kopen. Maar ik zal dat afwachten. Eerst de kabel in de linksys steken en verbinden met mijn laptop, daarna hetzelfde doen langs de hub.

Nu ik dat allemaal hoor, had ik misschien beter een router gekocht.

Geplaatst:

Wat Coax wil zeggen weet ik niet, en hij trekt een beetje op die hub maar dan neen ouder model.

ik kan niet meer zeggen dan wat er op staat. overigens speelt het nu nog geen rol. pas als de kabel ligt, maar daarvoor moet het eerst beter weer worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.