Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn mobiel en mijn vrouw haar laptop, zie ik inderdaad Linksys Extender Setup

Welke naam heeft AP?

Heb je dan met mobiel wel internet en ook in de studio internet?

Geplaatst:

Ik zeg het toch duidelijk: normaal zou de naam moeten zijn: Linknet. Maar nu staat er: Linksys Extender setup. Ik heb daar op mijn mobiel een uitstekende verbinding mee, maar mijn printer vindt die verbinding niet, en mijn laptop ook niet. Dat wil zeggen dat dit een draadloze verbinding is, die nu, met regenachtig weer, goed werkt, maar als het mooi wordt niet meer. Dat heb ik vorige weken al ondervonden.

Ik weet één ding, ik heb spijt dat ik aan dit avontuur begonnen ben.

Geplaatst:

Voor alle duidelijk ik heb de kabel uit de Linksys getrokken en dan blijft die Linksys Extender Setut werken. Dus draadloos als versterker, maar ik weet bij ondervinding dat dit bij mooi weer niet zal werken, anders had ik die kabel niet gekocht.

Geplaatst:

Om zeker te zijn: ik heb de kabel even in mijn desktop gestopt, en dat resultaat was heel goed. Ping 7, download 67, upload 5.5

Met de telefoonkabel door de splitter is dat ping 68 download 8,5 upload 6

Dus de kabel werkt wel degelijk.

Geplaatst: (aangepast)

Ik vrees dat de enige methode zal zijn om terug in te stellen. Maar terwijl vorige keer mijn laptop zonder problemen de Linksys vond, gaat hij dat nu wel doen, nadat ik hem gereset heb? Tenslotte vindt hij ook die 'Linksys extender setup' niet. Wachtend op jullie reactie, sluit ik voorlopig af.

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Klik rechts onderaan op de wifi icoontje en maak eens een screen van zodat we weten wat jij precies bedoeld.

Nota: Zijn er nog woningen zeer kort bij jou? (Laten we zeggen 15 meter maximaal)

Lees ook vorige bericht want mijn tijd is op om bericht toe te voegen:

Kan je Acrylic WiFi downloaden en installeert het en daarna browser sluiten zodat je dat programma nog ziet en maak dan een screen van.

Wel wachten tot het klaar is.

mijwifi.png.7b7283ed2f89e6a366b73aacb8d922a0.png

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Hoe zie je of het klaar is? De tijd blijft altijd lopen! Uiteraard zijn er in mijn buurt huizen, ik woon in een rijhuis.

Hierbij de beelden voor (in de woonkamer) en achter (in de studio)

acryl achter.jpg

acryl voor.jpg

wifi voor.jpg

wifi achter.jpg

Annie heeft een heel slecht signaal bij tweede afbeelding. Waar is dat?

Bij de eerste afbeelding heb je nergens verbinding.

Maar ik zie nergens uw AP

Welke BBox type heb je?

1 of 2 of 3

Je maak ook verbinding met Proximus_fon dat niet beveiligd is. (vierde afbeelding)

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.