Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier al enige tijd een oude Medion kapotte laptop (Vista) liggen waar ik de HD uitgehaald heb. Zie foto's. Kan iemand mij uitleggen hoe  en waarmee ik de data daarvan kan afhalen?

Ik heb zelf een Medion I7 pc met win7.

HD1.thumb.JPG.986b9dc1f2e7d38777a073bb8c709268.JPG    HD2.thumb.jpg.ccb0f65fe9381fc048689cccc520308b.jpg

Geplaatst:

De vraag is wel: " een oude Medion kapotte laptop (Vista) " : wàt is er stuk aan?

Als het de schijf is, is het een ander verhaal - is het (vb) het moederbord dat stuk is, terwijl de schijf-zelf nog ok is, dan is er niet zo'n groot probleem.

Geplaatst:

Het ging om de videokaart op het moederbord. Die was kapot en toen kreeg ik de mededeling dat ik dan het hele moederbord zou moeten vervangen. Laptop overleden dus... Met de HD zou er niets aan de hand zijn.

Geplaatst:
8 uren geleden, stegisoft zei:

Je kan zo'n een toestel kopen dat je gewoon in usb poort aansluit.

Opgelet: als Windows 7 vraag om te formatteren: niet doen!!!!

OK! Dank je. Ik ga er meteen een bestellen.

8 uren geleden, stegisoft zei:

Geplaatst:
19 minuten geleden, theplayer zei:

Met de HD zou er niets aan de hand zijn.

Kan je ze dan niet aan een ander systeem bij hangen en de bestanden daar op terughalen? (spaart je de kosten van een dockinstation uit toch?)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.