Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 20/2/2018 om 16:04, HermanJan zei:

Delfix werd reeds uitgevoerd (zie mijn voorlaatste reactie : ook 1 uur geleden geplaatst). Ik ben enkel het logbestandje kwijt gespeeld.

Als Delfix correct werd uitgevoerd, zouden de bestanden FRST64.exe en AdwCleaner van je bureaublad moeten verdwenen zijn.

Is dit het geval, dan is alles in orde en hoef je niet verder te zoeken naar het logje en dan kan stegisoft verder gaan.

Is dit niet het geval, voer dan de procedure opnieuw uit.

Norton tijdelijk uitschakelen.

Delfix downloaden en uitvoeren.

Logbestandje plaatsen.

Norton weer inschakelen.

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Goeiemorgen Stegisoft,

 

Ik heb zopas nog handmatig een backop proberen t maken, doch in het Gebeurtenislogboek van Bestandsgeschiedenis krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Geplaatst: (aangepast)

Probeer een backup te maken met gebruiker hermanJan

 

Ik kan eventueel een ander programma geven om een backup te kunnen maken en dat is niet van Windows.

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik ga hierbij nog maar eens 3 PrintScreens voegen die ik heb opgepikt uit de lange lijst foutmeldingen van het Gebeurtenislogboek van de Bestandsgeschiedenis.

In deze 3 aparte PrintScreens zie je in de respectievelijke paden als gebruikers staan :

Marleen

vanda_000 

Herman

Ik vraag mij nog steeds af wie de "geheimzinnige" gebruiker vanda_000 is  en hoe hij in de lijst van Gebruikers is terecht gekomen.

Ik vermoed (!) dat vanda_000 in deze lijst Gebruikers is terecht gekomen wanneer ik een Gebruikersaccount voor Herman heb gemaakt in de laptop marleen-pc.

En het is sedertdien dat de foutmeldingen van de back-ups zijn begonnen.

 

5a904d904f39b_Schermopname(10).thumb.png.d9e6c47fad796eebeaf75cb72691360c.png5a904dad84676_Schermopname(11).thumb.png.a1e0e5635ac81abe1df53a9fa6374deb.png5a904dbd129ba_Schermopname(12).thumb.png.8c6ff37a0f6edc72804ba5485bdb506e.png

 

Is het niet mogelijk dat vanda_000 conflicten veroorzaakt en dus de oorzaak is van alle miserie ? Is het niet aangewezen vanda_000 te verwijderen uit de lijst van Gebruikers ?

 

Indien de PrintScreens te klein zijn hoor ik dat wel van jou, en indien nodig kan ik dezen misschien inzoomen.

 

Geplaatst:

Sorry Sogisoft,

 

Ik heb 2 maal een Printscreen van gebruiker vanda_000 overgemaakt.

Hierbij de PrintScreen van gebruiker Marleen.

 

5a9061e329756_Schermopname(13).thumb.png.c413322ab5ffec66f80a1696ad4a20e4.png

 

Vanaf morgenvroeg zaterdag 24/02/ vertrek ik tot vrijdag 2/03 naar de "diepvriezer" Ardennen, waar ik geen internetverbinding heb.

En het is niet om te bekomen van de emoties van mijn laptopproblemen. ;);). Deze uitstap is al langer gepland, hoor.

Ik zal dus uw reacties voorlopig niet kunnen beantwoorden.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen interesse meer heb in het oplossen van mijn probleem. Integendeel, met zeer veel belangstelling zal ik uitkijken naar mijn Postvak IN van mijn emailbox om te zien of er reacties zijn.

 

5a9061e329756_Schermopname(13).thumb.png.c413322ab5ffec66f80a1696ad4a20e4.png

 

Lap, nu 3 maal PrinScreen van gebruiker Marleen bijgevoegd. (Dit is een accidentje).

 

 Groetjes,

Herman5a9061e329756_Schermopname(13).thumb.png.c413322ab5ffec66f80a1696ad4a20e4.png

Geplaatst: (aangepast)

Kan het zijn dat je map Marleen elders op bijvoorbeeld externe harddisk van de backup had verwijdert?

 

vanda_000 account kan je eventueel verwijderen als je dat niet gebruik maar dat heeft niks met de probleem te maken denk ik.

 

Ik bedoeld herman en niet hermanJan uw account hier.

 

 

 

aangepast door stegisoft

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.