Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

 

Alle internetbrowsers doen het weer en de laptop reageert vlot op alle acties! Ik wil u enorm bedanken voor uw tijd en werk, u bespaart een hoop kosten en speurwerk.

Geplaatst:

Hallo,

 

Dat is mooi, de meeste problemen komen (zoals ik al heb geschreven) door het Downloaden van films en wat daar allemaal bij hoort.

Hier kan je beter een andere oplossing voor zoeken, maar ik weet dat dat moeilijk is omdat meestal geld gaat kosten.

an de laatste Stap, de gebruikte tools weer verwijderen: (hierna zijn we klaar)

 

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.

Geplaatst:

Beste

 

Ik heb Delfix correct kunnen gebruiken. De gebruikte tools zijn verwijderd, het herstelpunt gemaakt, de laptop gaat snel en wij hebben thuis ons lesje geleerd. Bedankt voor de hulp! Prettig weekend verder.

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.