Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een excelbestand met data, waarin o.a. examennummers van leerlingen staan.

Vanuit Word worden certificaten gemerged en aan de voorkant geprint met data vanuit Excel. Voor het gemak noem ik deze gemergde en geprinte documenten A. Tot zover prima.

Leerlingen hebben documenten gemaakt en opgeslagen met hun examennummer. Deze documenten noem ik B, en kunnen/moeten ingevoegd worden op de achterkanten van de documenten A, maar ik krijg dat niet ‘geautomatiseerd’.

Ik wil de in Excel aangemaakte array’s in een macro in Excel ophalen en gebruiken om in Word de leerlingcertificaten te voorzien van de leerlingen hun eigen bijdrage en die op de achterkant printen.

Ik krijg dit met een macro niet voor elkaar en stuk voor stuk is veel werk . Suggesties om dit met een macro te doen?

Zie ook schema in de bijage.

schema mergen bestanden.JPG

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.