Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hopelijk kan er iemand mij verder helpen met dit probleem:

 

Sinds een paar weken ging mijn icloud mailbox niet meer open in Outlook 2016 (Office 365 Home), na het herinstalleren van icloud krijg ik steeds volgende melding als ik dit opnieuw wil koppelen (zie afbeelding).

 

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

 

  • iCloud hersteld
  • Herinstallatie Office
  • iCloud en andere Apple software via Revo uninstaller verwijderd inclusief register sleutels en overblijfsels
  • Gezocht naar restanten zoals plugins e.d. in Outlook
  • Pc meermaals herstart
  • ...

 

Ik krijg het niet meer aan de praat, en ben hier nu al enige tijd mee aan het sukkelen..

 

Alvast bedankt aan degene die meedenkt of een oplossing heeft hiervoor!

icloudfoutmelding.PNG

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.