Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb nu een HP photosmart C5280. Hij heeft een print afgedrukt, maar daarna niet meer. Op het schermpje krijg ik: insert mem. card en gaat een uitroeptekenlampje knipperen.

Geplaatst: (aangepast)

Waarschijnlijk heb je per ongeluk knop aangeraakt.

Er staat volgens mij dat je geheugenkaart moet insteken zoals SD

Waarschijnlijk kan je bij uitzetten dat uitschakelen als je niet weet wat je moet doen.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Als ik m aanzette ging het lampj Menu foto branden. Dit heb ik uitgezet. op het scherm verschijnt de keuze: print. dit ok gedrukt. Maar dan krijg ik tochweer de opdracht: Insert memory card. En gaat het uitroepteken weer knipperen

Geplaatst:

@robi6

Waak er over dat je een antwoord geen 2x post. dat is de laatste minuten een paar keer gebeurd. Telkens heb ik die "dubbele post" verwijderd.

Geplaatst:

Zie je rechts onderaan printer icoontje staan.

Zo ja klik erop en mogelijk staat daar iets op wacht en dat kan je verwijderen.

Nota: met uitzetten van printer bedoeld ik ook stroomkabel van stopcontact halen en even wachten en dan terug erin.

Als je op afdrukken klikt zie je dan uw printernaam staan?

En let je op dat je A4 papier ingesteld is enz.

Geplaatst:

hallo stegisoft, bijgaand 2 foto's van het apparaat.Ik heb nu in het venster formaat A4 geselecteerd, maar dan krijg ik weer de opdracjht: insert mem.card.

Waar je bedoelt met 'rechts onderaan 'begrijp ik niet. Ik heb de kabels even losgehad.

Geplaatst: (aangepast)

hallo stegisoft, bijgaand 2 foto's van het apparaat.Ik heb nu in het venster formaat A4 geselecteerd, maar dan krijg ik weer de opdracjht: insert mem.card.

Waar je bedoelt met 'rechts onderaan 'begrijp ik niet. Ik heb de kabels even losgehad.

o, 1 bestand wil niet. 8 mb, te groot?Waarom is het andere dan maar 4,5 mb, wat doet die camera allemaal en waarom? nu is hij bezig ,met 'opslaan'. En wil niet verzenden. ??? hierboven lees ik in rood: vereist. Wat is vereist? 

IMG_0772.JPG

aangepast door robi6
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.