Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw 55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner.

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

 

 

Kijk of er hierna nog problemen zijn?

Geplaatst:

Hallo,

 

Dat is mooi dan mag je de laatste stap doen:

 

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

Hier de handleiding hoe je Mbam instelt als gratis: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=325&t=21101

 

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.