Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum en wil graag mijn vraag stellen. Ik werk met photoshop CS3, en sinds enkele dagen krijg ik de melding "Er is een fout, opgetreden in CS3, en moet worden afgesloten" als ik een bepaalde filter wil gebruiken. Ik heb photoshop al volledig opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. Kan iemand mij helpen aub,

Met dank

groetjes Laure:bawling:

Geplaatst:

verwijder eens CS3 volledig en installeer Ccleaner.

laat dit programma zijn werk doen (opschonen en registeren opruimen (doet dit een paar keer tot er niets meer word gevonden))

kijk of er in de program files nog mappen staan van fotoshop en verwijder deze zo nodig.

herinstalleer fotoshop daarna terug en kijk nog eens of het werkt

Geplaatst:
verwijder eens CS3 volledig en installeer Ccleaner.

laat dit programma zijn werk doen (opschonen en registeren opruimen (doet dit een paar keer tot er niets meer word gevonden))

kijk of er in de program files nog mappen staan van fotoshop en verwijder deze zo nodig.

herinstalleer fotoshop daarna terug en kijk nog eens of het werkt

Hallo Yannick, bedankt voor de reactie, maar dat heb ik al gedaan en het heeft niet geholpen. Vermoedelijk ligt de fout ergens anders maar waar????

groetjes Laure

Geplaatst:

Nee, hij heeft altijd normaal gewerkt, ik krijg ook maar alleen die melding als ik die filter gebruik. Ik heb de filters al vervangen maar noppes, hij blijft een foutmelding geven.

groetjes Laure

Geplaatst:

hoe lang doet het probleem zich al voor nu? (en daarvoor was het dus geen probleem?)

ook geen update die iets heeft kunnen verknallen?

probeer anders eens een systeemherstel

Geplaatst:

dat zou het inderdaad kunnen zijn!

zet eens een systeemherstel terug naar voor dat moment.

(start --> programma's --> bureau accesoires --> systeemwerkset --> systeemherstel

en dan een punt van voor die update kiezen

Geplaatst:

Hallo Yannick, systeemherstel gedaan, niets. Dan maar weer eens alles van photoshop verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog steeds krijg ik die melding. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, het is wel raar dat het alleen bij de filter vervagen-bewegingsonscherpte is.

groetjes Laure

Geplaatst:

het is wel erg vreemd inderdaad dat het alleen dat specifieke filter betreft...

gebruik na het verwijderen sowieso ccleaner nog even voordat u het opnieuw installeert!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.