Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Muis werkt terug ! :thefinger:

Telefonische ondersteuning HP (gratis omdat ik nog garantie had) --> fout van recentste update van Microsoft.

Bijzonder ergerlijk dat Microsoft hierover niet communiceert :angry:... ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest

 

OPLOSSING : systeem terugzetten van voor de update

Opstarten, herhaaldelijk ESC drukken --> start-up menu

F11 system recovery

Problemen oplossen

Geavanceerde opties

Systeemherstel

Account aanklikken en wachtwoord ingeven (account waarmee je ooit de PC hebt geïnitieerd)

Systeem herstellen (naar een datum waarop het probleem zich nog niet voordeed)

Vink aan : andere datums geven

In mijn geval : klik op 14-02-2018

Systeem herstellen

Wachten terwijl systeem zich herstelt (40 minuten)

Opnieuw opstarten

MUIS WERKT WEER !

 

ANDERE OPLOSSING VAN HP (die ik niet geprobeerd heb, aangezien vorige werkte) :

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4091240/usb-devices-may-stop-working-after-installing-the-february-13-2018-upd

 

Dank ook aan jullie om mee te zoeken !

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
35 minuten geleden, h@rry zei:

OPLOSSING : systeem terugzetten van voor de update

Opstarten, herhaaldelijk ESC drukken --> start-up menu

F11 system recovery

Voor de lezers van dit topic wil ik benadrukken dat het gebruik van de ESC toets en de F11 toets specifiek voor HP pc's van toepassing is. Als je bv bij bepaalde Medion pc's op de F11 toets zou drukken bij het opstarten van de computer dan kom je niet in de Windows herstel modus terecht maar in fabrieksherstel. Wanneer je de pc terug zet naar fabrieksherstel dan krijg je terug een kaal geïnstalleerde pc in handen waarbij al je data en de programm's die je ooit zelf hebt geïnstalleerd verwijderd zijn.

Geplaatst: (aangepast)

Dat is wel een tijdelijk oplossing.

Misschien best tijdelijk Windows update uitschakelen tot de begin volgende maand.

 

Het is wel duidelijk dat Microsoft veel te vlug update gaf voor een gevaarlijke virus.

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Het kan zijn dat je nog meer moet doen dan wat op deze pagina vermeld staat

Indien wel werkt wel regelmatig controleren of update uit staat.

Doe dit tot 8 april want van begin van de maand zal er een nieuwe update komen. (Meestal toch)

 

 

Geplaatst:

Inderdaad kan je update niet te lang uitstellen maar in uw geval zou ik toch doen want dat is een noodgeval.

Je kan best in agenda of zo invullen dat je Windows update weer moet aanzetten rond 8 ste van de maand.

 

Op deze topic worden ook onverwachte update vermeld.

 

 

 

Geplaatst:

ik heb zelfde probleem gehad bij 2 laptops , de muizen waren van Logitech , ik heb dit kunnen oplossen door de "setpoint" software van Logitech te installeren , reeds tijdens de installatie werkten de muizen weer terug....

misschien heeft iemand baat bij mijn tip :-)

Mvg,

Arnold.

 

Geplaatst: (aangepast)
de muizen waren van Logitech

Ik heb eveneens muis van Logitech en totaal geen probleem bij alle update.

Vermoedelijk is dat alleen bij HP zo doch ik ben niet zeker. (Mogelijk in combinatie met bepaald processor)

 

aangepast door stegisoft

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.