Ga naar inhoud

[OPGELOST] Links

Aanbevolen berichten

Wanneer ik met Windows Vista klik op een link krijg ik een foutmelding

Internet Explorer werkt niet meer

Er is een probleem opgetredenwaardoor het programma niet goed meer werkt.

Het programma wordt gesloten en U krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Mijn internet opties zijn ingesteld zoals beschreven in het installatieboekje van Telenet. Het vakje nooit verbinding kiezen is aangevinkt.

Hebt U een oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd als je IE verwijderd wat ik dus is ooit gedaan heb krijg je grote probleme bij mij was het zelfs zo erg dat ik foirmat C heb moeten doen dus laat IE gewoon staan maar gebruik deze niet ter info opera is ook nog een vrij goede browser hoor

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw probleem is waarschijnlijk omdat een bepaald component in je internet explorer word uitgebuit door een bepaald programma waardoor deze vastloopt.. (ook wel bekend als buffer overflow) Ik raad je zoals de meesten hier onder ons aan om met firefox te werken. En voor de instellingen gewoon alles standaard laten staan, je zou geen problemen mogen ondervinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.