Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Zit met een erg vervelend probleem sinds een paar dagen werkt outlook niet goed.

Ik mag een nieuwe account aanmaken bij telenet ontvangen  en verzenden lukt perfect.

De dag erop lukt niets meer steeds fout 0x800ccc67.

Kan iemand mij helpen.

 

Geplaatst: (aangepast)

Dat betekend dat ergens een fout is.

Is het zo ingesteld in outlook.

Ik heb POP3 ingesteld en daarna op accountinstellingen testen.

 

2018-03-17.png.d72a5886bdbfece98b1dbad779e5fc38.png

aangepast door stegisoft
Geplaatst: (aangepast)

Dat is prima.

Het zou in principe onmiddelijk moeten werken tenzij er iets bij Telenet aan de hand is.

Werkt outlook goed dan moet je later niks veranderen, ook als er een probleem is.

Meestal is het probleem bij Telenet.

In dat geval gewoon op een latere tijdstip outlook openen.

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Hallo,

Het probleem is opgelost, verzenden en ontvangen was tegengehouden door mijn AVAST virus programma.

Als ik  avast internet security  voor 10 minuten uitschakelde werkte alles perfect.

Mits enige wijziging in avast gingen alle emails door.

groetjes.

Geplaatst: (aangepast)

In dat geval hoeft je Avast niet te verwijderen maar enkel email controle uitschakelen.

Email controle vertraagd ook binnenkomende mails. (Mogelijk te lang geduurd en daardoor de foutcode)

Bovendien is dat niet nodig omdat Telenet de controle zelf doet tenzij je dat had uitgeschakeld in Mijn Telenet

 

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.