Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had graag een aangetekende email verstuurd. Ik probeer dus om via eIDAS het nodige in orde te krijgen. Tot heden lukt alles behalve met authentifecatie, daar krijg ik de melding dat ik de software van eID moet downloaden maar dat is reeds gedaan gezien ik regelmatig aanmeld op diverse sites (myfinance e.d.) zonder enig probleem. Hoe kan ik dit oplossen zodat dit alles nietjes werkt voor de email. OS is Linux Mint :winked:

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb hier nog geen ervaring mee maar het lijkt mij iets gemakkelijk is wat op deze pagina staat.

Scroll naar beneden en dan zie je hoe het precies werkt.

Als je kan myfinance en uw test is ook gelukt op deze pagina in Linux dan zal het ook wel lukken.

Het is mij ook gelukt in Linux maar dan OS Parrot en ook met viewer.

Moest het uw niet lukken dan zal ik eens op mijn Linux eens doen.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Dag stegisoft,

bedankt voor het snelle antwoord. Als ik naar de pagina ga waarnaar jij verwijst, kan ik in eerste instantie perfect aanmelden, tweedens vindt ik dan de info dat momenteel het geheel nog maar alleen te benaderen is via windows, andere besturingssystemen gaat men blijkbaar in het 2° kwartaal van 2018 in orde brengen. Ik zal dus nog even geduld moeten oefenen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.