Ga naar inhoud

email met word 2007 bijlage

Adnil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik moet voor mijn werk roosters aan maken en dat kan zowel op kantoor als thuis. nu is het zo dat ik op beide plekken werk met office 2007. Als ik een mail stuur met als bijlage het rooster in een word bestand dan komt het alleen aan als ik het documnet apart opsla en dan toevoeg. maar meestal werk ik met het bestand afkomstig uit de mail. Die bewerk ik en verstuur ik dus weer door.

Enkele van de ontvangers zeggen gen bijlage te ontvangen ( kan dat liggen aan hun office/email programma) anderen zeggen dat mijn doc bestand verander is in een DAT bestand :s wat ik dus weer raar vind.

Maar de grote gros en glukkig maar ook krijgt wel alles zoals het aangeleverd moet worden.

Zit het probleem nu bij mij of bij de ontvangers die de bijlage niet kunnen openene of niet ontvangen.

als vast bedankt en groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik denk dat het probleem ontstaat omdat je inderdaad de bijlage niet opslaat als je het opent.

Je computer slaat hem dan tijdelijk op (maar niet in jouw documenten), zo kun je erin werken, maar als je dan op opslaan klikt zonder een locatie te kiezen in 'mijn documenten') slaat hij dat op in tijdelijke bestanden en ben je dus alles kwijt dat je aangepast hebt.

een onbewerkte bijlage kan je inderdaad gewoon doorsturen.

Maar als je ze aanpast kan je niet anders dan ze op te slaan in 'mijn documenten' en opnieuw in de email te zetten.

Hopelijk heb je hier iets aan.

grtjs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sjarlie,

In outlook 2003 deden we het precies zo en ging het wel altijd goed. Beter gezegt we hebben het altijd op die manier gedan zonder problemen. want we slaan de wijzigingen in de bijlage van de mail ook altijdop. het vraagt er zelfs naar als je de mail weer afsluit.

ik heb begrepen van iemand dat de configuratie bij de ontvanger waarschijnlijk het probleem is.

Ik weet alleen niet hoe je die configuratie om moet zetten bij office 2003 daar ik die niet meer heb.

groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sjarlie,

In outlook 2003 deden we het precies zo en ging het wel altijd goed. Beter gezegt we hebben het altijd op die manier gedan zonder problemen. want we slaan de wijzigingen in de bijlage van de mail ook altijdop. het vraagt er zelfs naar als je de mail weer afsluit.

ik heb begrepen van iemand dat de configuratie bij de ontvanger waarschijnlijk het probleem is.

Ik weet alleen niet hoe je die configuratie om moet zetten bij office 2003 daar ik die niet meer heb.

groetjes Linda

Kzal u dan niet kunnen helpen, want ik heb nog nooit dat probleem gehad :s. Ik ben gewend van met hotmail en een andere online client te werken en ik ben gewend van eerst op te slaan.

Hopelijk vind je rap een oplossing

grtjs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.