Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wie kan mij helpen ?

Ik heb in cel A1 min uren staan bijv -12:00 deze wil ik dan automatisch naar cel B2 hebben.

Maar als in cel A1 plus uren komen te staan bijv 00:30 dan moet dit naar cel B3 en moet er niets gebeuren in cel B2.

Alvast bedankt

Appie

Geplaatst:

Appie,

Hoe je die min uren in A1 zet kunnen we niet zien, dus als je ff tijd hebt en ons eens een voorbeeld bestandje laat zien, kunne we verder.

bucky

Geplaatst:

Ben net als Bucky benieuwd hoe die min uren in A1 komen. Dus graag een voorbeeld bestandje, het zal dan waarschijnlijk ook duidelijk worden waarom de negatieve uren in B2 moeten en de positieve in B3. ik had eerder verwacht dat de positieve uren in C2 zouden moeten komen.

Geplaatst:

Hallo

1 uur geleden, Haije zei:

U38: 

=ALS(M36<0;M36;0)

U39: 

=ALS(M36>0;M36;0)

Vraag: waarom staat in M36: 

=SOM(B33-B17)

en niet: 

=B33-B17

Hallo Haije,

Bedankt voor je reactie het werkt 

En =som dat komt omdat ik het via FX doe maar ook al aangepast

Vriendelijk bedankt

Appie

Geplaatst:
4 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit onderwerp kunnen afsluiten.

Hallo,

Ik heb verder geen vragen meer en ben prima geholpen je kan dit onderwerp sluiten.

Gr Appie 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.