Ga naar inhoud

MS Outlook geblokkeerd


ward

Aanbevolen berichten

Ga naar configuratiescherm / standaardprogramma

Klik op uw standaardprogramma instellen

Bij Windows 7 of 8 moet je uw browser zoeken en onderaan op standaard klikken en dan op OK

Bij Windows 10 ziet je meteen uw browser en klik erop als je een ander wilt instellen

Moest het zijn dat je toch probleem hebt dan kan je daar op Opnieuw instellen klikken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ward,

 

ik weet niet in hoever je met computers vertrouwd bent, dus als je vragen hebt, stel ze dan gewoon hé,

maar kijk eens of volgende dingen je verder helpen:

 

https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_other/deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege/ea5410e2-b0ec-45a7-b3e8-f68c405afd07

 

Controleer ook eens of je browser nog als standaardapparaat staat ingesteld?

 

https://community.consumentenbond.nl/computers-elektronica-5/koppeling-in-windows-10-herstellen-912

 

probeer eventueel ook de fix in https://www.msoutlook.info/question/242 eens?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dank voor de tips beiden, maar de werkwijze van Stegisoft helpt niet, sorry, en de bovenste link van Passer zegt dat de fout zou komen door Chrome. Echter deze heb ik nooit gdwld. wel gebruik ik Opera als hoofdbrowser en heb nooit eerder problemen gehad met IE. In die link staat ook een fix 50388, ik twijfel er aan om verder te gaan met deze fix, kan ik deze toch gedruiken of wat is het beste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ward zei:

ik twijfel er aan om verder te gaan met deze fix, kan ik deze toch gedruiken

Ja hoor, je kan die gebruiken.

(wil je zéker spelen, maak dan eerst een herstelpunt aan, wil je nòg zekerder spelen, maak dan eerst een systeembackup)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.