Ga naar inhoud

Problemen met samenvoegen Excel en Word

GijsPenal

Aanbevolen berichten

Hallo,

Voor de facturering moet ik een Excelsheet met een Worddocument samenvoegen.

In de Excelsheet staan alle sponsoren. Er zijn 7 soorten sponsoring, die weer onderverdeeld zijn in meerdere keuzes (zie bijgevoegd Excelsheet).

Hoe zorg ik dat de juiste onderdelen in de Wordfactuur gekoppeld worden én dat de overbodige regels niet zichtbaar zijn, zónder dat er lege regels zijn.

Bijvoorbeeld:

-Sponsor 1 sponsort alleen een reclamebord. Dan moet alleen dit zichtbaar zijn.

-Sponsor 2 sponsort een wedstrijdbal, 1/3 pagina clubblad, reclamebord, 1 pagina kabelkrant én heeft korting die ook uit het excelsheet moet worden gehaald.

1) Ik ga er vanuit dat de Excelsheet correct is opgesteld. Klopt dit?

2) Ik ga er niet vanuit dat de Wordfactuur correct is opgesteld. Dat klopt toch

Groeten Gijs

ps. uiteraard zijn de getallen en namen fictief

Voorbeeld Totaaloverzicht 2008-2009.xls

Voorbeeldfactuur Bord, Bal, Kabel, Clubblad 08-09.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kweezie wabbit,

De kolommen heb ik gesplitst. Helaas lukt het me niet om alles te vertalen naar Word.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat velden in Word in elkaar schuiven als ze 'leeg' zijn. Dus een sponsor heeft geen reclamebord. Toch staat dit in het Voorbeeldfactur vermeld.

Hopelijk begrijp je wat ik bedoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen wat de sponsor moet betalen moet idd in beeld komen, niet de overige vormen van soponsoring.

Er zijn geen grote wijzigingen gedaan in het Excelblad. Alleen de koppen zijn niet meer samengevoegd.

Zou je een voorbeeld op kunnen zetten, ik heb namelijk geen idee meer hoe ik de Excelgegevens in Word kan krijgen. De invulvelden in Word staan niet goed op dit moment.

Ik lees je reactie graag!

Voorbeeld Totaaloverzicht 2008-2009.xls

Voorbeeldfactuur Bord, Bal, Kabel, Clubblad 08-09.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.