Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan e-mails niet openen op windows mail en Msn.

Gast

Aanbevolen berichten

Kan volgende e-mails niet openen:

.PPS zegt dan,kan het bestand niet afspelen.mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

.DOC,krijg volgend kader

c:/users/administrator/appdata/local/microsoft/windows/temporary internet files/content.IE...

zegt dan,er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het configuratiescherm[/color]

.XLS,spelletje,opent niet,met dezelfde reden als hierboven beschreven

Kan wel openen alle FILMTJES .WMV

Voor een goed begrip,als leek,heb ik aan niets "geprutst"

ik heb onlangs wel een virus gehad,die nadien spontaan door virusscanner werd vernietigd,naam virus vergeten,maar of dat er eventueel iets mee te maken heeft...

Voor mij onbegrijpelijk,meeste mailtjes kan ik niet openen,een oplossing zou ik ten zeerste waarderen.

rudy.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er office op staat zou je eens een document moeten opslaan naar ju bureaublad en vervolgens de volgende stappen uitvoeren (of doe dit met een ander document wat u al heeft)

rechtsklik er op

open met

programma kiezen

voor ppt kiest u powerpoint, voor doc kiest u word...

kies dan voor "gebruik dit programma altijd om dit document type te openen"

dan op oke.

en doe dit voor alle document typen :-)

werkt het nu wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office heb ik onlangs moeten verwijderen,bleek een kopie te zijn,kreeg ik inderdaad van een vriend.Kreeg iedere dag melding om deze kopie te verwijderen,deed ik dan uiteraard,op den duur.Had al een vermoeden,rond die tijd ongeveer kan ik meeste mails niet meer openen.

Bestelde,deze keer een betaalde versie op mijn werk,toevallig nu promotie,

wacht al ruim 5 weken,zal binnenkort wel eens lukken zeker.Mag ik dan veronderstellen,als deze keer legale Office 2007 terug geinstalleerd is,dat problemen met mail automatisch opgelost zullen zijn.

Ben zeer verheugd met jullie hulp,hartelijke groeten en bedankjes.

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rudy,

kijk daar zullen we het euvel hebben.

inderdaad zodra de nieuwe offie 2007 is geinstalleerd zou u zonder problemen alles terug kunnen openen!

eventueel zou u in de tussentijd dat u nog aan het wachten bent gebruik kunnen maken van het programma open office... daarmee zijn dit soort documenten ook te bekijken en te bewerken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.