Ga naar inhoud

bsod

dries

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,ik ben nieuw hier maar val meteen met de deur in huis,ik heb gehoord van dit forum en hun experts,dus hier ben ik hahahaha,..

het volgende ik krijg een bsod,ik heb windows xp erop staan maar eerst een 64 bit versie geprobeerd,maar toch weer op 32 bit terug gegaan,nu begint de elende ik kreeg de melding:driver_irql_not_less_or_equal

0x000000d1

0x000001a8

0x0000007

0x00000001

0xba58bdf6b

en er stond schakel bios geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwcopieen uit nvgts_sys-adress ba5bdf6b base at ba5ad 000 datestamp 46bb58db

dus zoals jullie kunnen lezen een hoop gerotzooi,en ik weet me geen raad ik heb een atlondual quad 4 gig geheugen en 1 terra opslag twee dvd drives waarvan een brander en dat allemaal nieuw en een nvidia 8500gt 512 mb kaart,maar wat ik ook doe met films bewerken of via de kaart films op m,n tv kijken of vranden,..hij stopt er zo maar mee en dan dus die bsod wie weet raad,diegene mag zondag op de koffie komen (dan ben ik jarig )groetjes dries:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.