Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiemiddag iedereen,

Sinds een paar maanden heb ik het probleem dat m'n pc volledig vastloopt als k een film kijk. Met vast lopen bedoel ik ook het ergste geval, waar niks meer reageert, beeld bevriest en geen enkele reactie als ik het toetsenbord probeer. Daarna moet ik de pc dus met de powerknop uitduwen...

M'n pc is nog maar anderhalf jaar oud en kan qua stukken zeker nog mee met de dagelijkse trend. Kan er ook perfect games op spelen zonder blokkeren dus voor mij is het momenteel een raadsel. Heb overlaatst nog overgeschakeld van codec-pack en probleem nog niet verholpen.

Hulp gevraagd dus !

Geplaatst:

Hey,

Loopt de pc meteen vast of kan je eerst even de film bekijken?

Met welke applicatie bekijk je je films? Kijk even na of er een proces de hoogte inschiet als je de applicatie opstart. (rechtermuisknop op de taakbalk => taakbeheer => tabje processen => kijk nu naar CPU)

grtz

Geplaatst:

Ja idd, ik kan eerst even de film bekijken en soms kan het al na kwartiertje zijn, soms eens een uur... Ik doe dit meestal met BSplayer, maar heb het ook al meegemaakt met Windows Media Player. Wat me vaak opvalt is hoe langer de speelduur van de film/serie hoe meer kans er is dat ik het meemaak. Bij voorbeeld korte serie van 20min. nog nooit voorgekome. Kzal een oogje houde op m'n processen, thx voor de tip.

Geplaatst:

Probeer misschien ook alvast even met vlc player of andere en zie of het daar ook voorkomt. Misschien dat er iets corrupt is geraakt? Eventueel herinstallatie van BSplayer?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.