Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hallo,

ik heb al een paar dagen last van google chrome,

ofwel start hij totaal niet meer op,

loopt hij vast na enkele seconden,

of opent hij een tweede pagina die ook niet reageert,

gelukkig kan ik soms in de namiddag dan toch de site openen en 2 uurtjes werken

maar op een ander moment wil hij dan weer niet

 

jammer genoeg heb ik chrome nodig om te kunnen werken van thuis uit

heb ik dringend hulp nodig, en met het verlengde weekend eraan kan niemand deze week helpen

 

heb zelf al chrome verwijdert en terug geinstalleerd,

maar dit helpt niet

naar een eerder herstelpunt werkt ook niet, want dan blijft hij ook hangen

 

weten jullie wat te doen of waar het aan ligt?

groetjes brenda

 

aangepast door Brenda LovesBunnies
Geplaatst:

 

Probeer eens of onderstaande helpt.

 

Download ResetBrowser

De download start automatisch.
Sla het bestand op (op je bureaublad bvb).

Sluit je browser.

Klik met rechter muisknop op het bestand ResetBrowser.exe en kies dan voor uitvoeren als administrator om te starten.

Je krijgt dan dit te zien.

 

resetbrowser

  Klik nu op de knop Reset Chrome en wacht tot de tool klaar is.

Geplaatst:

En andere browsers, lopen die ook vast?

 

Heb je al een virusscan gedaan?

Met welke scanner en wat was het resultaat?

 

Doe ook eens het volgende.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Geplaatst:

heb al meerdere scans gedaan, zowel met ccleaner als met glary utilities en avg

maar dit helpt niet

het is enkel google chrome die problemen heeft

andere programma's of internet pagina's werken normaal

heb de farbar geprobeert, maar de 64 wil niet, ik moet een nemen die past bij mijn pc

en de ander daar krijg ik een fout melding: line 7068 ( File**): Error: *If* statements must have a *Then* keyword

 

Geplaatst:

OK, dan proberen we iets anders.

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

Geplaatst:

Hoe is de situatie met chrome nu?

 

Probeer nog eens om de FRST logjes te maken.

Schakel daarvoor de virusscanner tijdelijk uit.

Als dat niet lukt, herstart dan de pc in veilige modus en probeer het dan nogmaals.

Geplaatst:

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Verplaats het bestand FRST.exe van de map downloads naar je bureaublad.

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.