Ga naar inhoud

Update 1803

Theo2602

Aanbevolen berichten

Dat was ook de reden dat veel 'kenners' in het begin, en misschien nu nog, iets tegen W10 hadden. Je wordt nooit verwittigd als hij iets gaat doen van updaten. Soms als je de computer afzet komt er bijwerken en afzetten. Als je dan de volgende keer start, is dat ook wat trager, maar je weet waarom. Als hij in het geniept updates doet, start hij waarschijnlijk daarna ook trager, en werkt wat slomer, maar je denkt er niet altijd aan dat hij weer aan het updaten is. Dus vloek je maar wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan de volgende keer start, is dat ook wat trager, maar je weet waarom

Dat is niet waar.

Ik heb veel liever dan men update doet terwijl je met niks bezig bent.

Ik heb Windows 10 vanaf begin en vanaf begin was ik blij met Windows 10

Windows 7 is mij veel te saai en veel te langzaam.

Windows 10 vind zowat alles als ik erom vraag.

Zoals ik had voorspeld krijg je Windows niet zomaar gratis.

De echte reden is nu aan het komen.

Bij Edge kan je meteen website laten vertalen maar daarvoor moet je betalen.

In de toekomst komen er nog meer van die dingen.

Je zal nu zeggen dat je niet wilt voor betalen maar ik denk dat je op termijn wel zal moeten kopen om te kunnen met de systeem.

Zoiets kan je vergelijken met Netflix. Je kies voor Netflix of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Theo2602 zei:

En ik, vind W7 nog altijd de beste.

Ik wil hier geen discussie starten, maar ik ben het hier volledig mee eens. Windows 7 is voor mij de beste versie ooit.

Trouwens voor W10 betaal je nu ook al: met een groot stuk van je privacy. En bij mij werkt W10 véél trager dan W7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens voor W10 betaal je nu ook al: met een groot stuk van je privacy. En bij mij werkt W10 véél trager dan W7.

Dan moet je stekker uit uw computer halen want privacy is zo goed als verleden tijd en dat geld ook bij Windows 7 hoor.

Windows 10 staat ook op tablet en als het op uw computer traag werkt ligt helemaal niet aan Windows 10

Vroeger zeiden ze XP is de beste: flauwe kul want het duurder jaren eer XP goed werkte.

Vroeger zeiden ze dat Windows 7 goed werkte maar het duurder een hele tijd eer het goed werkte.

Nu is Windows 7 net als XP ouderwets en niet meer van deze tijd.

Dat Windows 10 niet goed werkt ligt vooral aan het feit dat men niet mee gaat met nieuwe methode.

Daarom was Windows 8 mislukt omdat met nog steeds vasthoud aan menu dat totaal overbodig zou zijn in Windows 10.

Ik zou zeggen: schaft de menu gewoon weg in Windows 10 want je kan met vergrootglas links onderaan veel vlugger iets vinden of zelfs iets laten uitvoeren wat je normaal moet doen in ocharme de oude Windows in uitvoeren.

Windows ken je beter dan je vermoed hoor.

Als je regelmatig iets nodig hebt dat je veel gebruik dan zal Windows 10 bij de eerste letter dat je zoek al klaar zetten.

Dat kan Windows 7 ook maar oer langzaam.

Ik schat de kans groot dat je ook bij Facebook zit en daar is de privacy letterlijk nul.

Misschien zit je ook bij Google als browser en daar is de privacy -100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een oude computer waarop XP en W7 draai. XP omdat ik oude DOS en andere programma's gebruik die niet op een hoger versie draaien. W7 gebruik ik zelden nog, omdat wat in W7 werkt ook in W10 werkt. Maar buiten die zijn er nog andere Windows versies geweest zoals Millenium (ik denk dat ik de enige ben dat dit gekocht heeft) en het is opvallend dat W8 niet wordt vernoemd, om over Vista maar niet te spreken.

Voor de rest ben ik over W10 tevreden, alleen de vereisten zijn (veel) hoger dan voor W7 en dat zal voor velen wel de oorzaak van de klachten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken vanaf Dos6.11,Windows 3.11, Windows 95 en 98, XP, Vista, Windows 7 tot 8.1 en 10

Windows 98 is eigenlijk de beste Windows want dat was iets heel gemakkelijk voor die tijd.

Maar eigenlijk zijn ze allemaal zeer goed voor die periode behalve Vista want dat had ik amper 1 week. Veel te zwaar was dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denik dat we dit kunnen sluiten, want we zijn ver afgeweken van de beginvraag. op zich natuurlijk niet erg.

Voor mij blijft enkel het raadsel dat W10 1803 op de desktop 46 gb is en op de laptop 26 gb. Dat laatste blijkt het normale te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.