Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hoe een document te kunnen lezen

Adnil

Aanbevolen berichten

Nu een andere vraag. Ik heb een andere pc erbij gehaald om het probleem na te kunnen kijken maar daar krijg ik wel de mail maar niet de bijlage toegestuurd. Wat is er in die instellingen dat fout staat? Zodat ik het kan aanpassen en de bijlagen wel hier op kan ontvangen.

Deze pc heeft windows xp en office 2003

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van outlook 2003 en 2007. Met 2007 ondervind ik geen problemen met outlook 2003 weer wel want daar komt de bijlage niet met de email mee. Dat het bij de instellingen zit begrijp ik ook maar ik weet niet hoe daar te komen en wat te moeten wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf een engelstalige versie; de vertaling zal misschien niet helemaal juist zijn maar ik zal mijn best doen.

Open Outlook en ga naar Extra - Opties (Tools - options). Dan kies je de tab Beveiliging (security) en dan klik je op Automatische download instellingen aanpassen (change automatic download settings). Om de bijlagen automatisch te downloaden haal je het bovenste vinkje weg. Alle kaders sluiten met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.