Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb alle truks van Google al geprobeerd om geen passwoord meer te moeten opgeven, maar geen enkel lukt. Zijn er nog ander? Het ergste is dat ik nu al de keuze krijg tussen 3 gebruikers die, waarschijnlijk, allemaal een ander passwoord hebben. Ik vrees het ogenblik dat ik er niet meer in raak! Dan komt die back-up toch misschien nog van pas;)

Geplaatst:

Ik ben er geen voorstander van om zo te werk te gaan.

Eens komt er toch een moment dat je het wachtwoord nodig hebt. Door er voor te zorgen dat je kunt inloggen zonder je wachtwoord te moeten ingeven is de kans reëel dat je het gaat vergeten.

Opschrijven dan maar, hoor ik jullie al zeggen. Wat dat echter in de praktijk betekent, daar kan ik een boek over schrijven.

Geplaatst: (aangepast)
Ik ben er geen voorstander van om zo te werk te gaan.

Je kan daarna toch in configuratiescherm uw paswoord veranderen en geeft dan eerst de oude en dan niks invullen in de nieuwe paswoord.

Ik zelf heb totaal geen paswoord in Windows 10.

In mijn geval is dat lokaal account en nooit één paswoord gegeven en dus zal ik nooit moeten onthouden. Ook niet bij uitzonderlijk geval.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Zoals ik al schreef, ik heb alle methoden van Google al gedaan, en ze lukken niet. Ook dit dus niet! Eerst dacht ik dat ik de vakken leeg moest laten, daarna het passwoord ingevuld, niets helpt.

Geplaatst:
14 minuten geleden, stegisoft zei:

Je kan daarna toch in configuratiescherm uw paswoord veranderen en geeft dan eerst de oude en dan niks invullen in de nieuwe paswoord.

Ik zelf heb totaal geen paswoord in Windows 10.

In mijn geval is dat lokaal account en nooit één paswoord gegeven en dus zal ik nooit moeten onthouden. Ook niet bij uitzonderlijk geval.

Dat is een totaal ander verhaal hé.

Geplaatst:

Op mijn laptop is het gelukt. Straks nog eens de desktop proberen. Fout was een misverstand met het passwoord in W7. Regelmatig kreeg je daar de vraag om je passwoord aan te passen. Als je dan de vakken leeg liet, moest je geen passwoord ingeven. Hier moet je eerst het kruisje verwijderen en dan tweemaal je passwoord ingeven, om te bevestigen dat je geen passwwoord meer wil!

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.