Ga naar inhoud

Hotmail gekraakt

kimpiet

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, maar mijn hotmailadres is gekraakt en ik heb al geprobeerd via wachtwoord vergeten en mijn geheime vraag staat nu in het chinees, dus kan deze ook ni beantwoorden. Kan er iemand mij helpen en zeggen wat ik moet doen?

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan proberen naar Microsoft je situatie uit te leggen...

En dan stellen ze je echt een heleboel vragen, zodat jij kan bewijzen dat het écht jouw account is.

Dat zijn vragen die je niet kan beantwoorden als kraker, tenzij je met die persoon aan je zij leefde...

En dan hopen op wat begrip van Microsoft, meer kan je helaas niet doen.

Dan is het uitkijken naar een andere hotmail.

Ik heb het niet tegen jou maar pas wat op met deze discussie!

Geen illegale dingen, hoe je een hotmail kan kraken, anders gaat deze discussie opslot.

Lees voor alle duidelijkheid nog eens de forum regels na, voor wat kan en wat niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zo van die mensen....

Kan goed zijn dat het iemand is uit je omgeving.

Enigste wat je kan doen is microsoft contacteren, en hopen dat je een beetje begrip krijgt.

Maar ik zou daar niet al die moeite insteken,kan je beter nieuwe hotmail maken.

En om de maand bijvoorbeeld je wachtwoord veranderen, en je virusscanner goed laten lopen (Keyloggers bv)..

Ik raad aan om nu eens een Hijackthis logje te maken, en dat hier te posten.

Kunnen we eens zien of er nog beestjes in je systeem zitten.

HIER staat hoe je dat moet doen, dan kijken onze experts ernaar, en voorkomen we misschien dat je nog eens gekraakt word ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.