Ga naar inhoud

[OPGELOST] gehacked?

Aanbevolen berichten

Ps. kan dit topic nog bij mijn vorige gekoppeld worden, ik zag namelijk te laat dat ik me oude topic ook weer heropend kan worden excuses en vast wel weer tot ziens haha

u vraagt, ik draai.

discussie samengevoegd, heropend en hier terug geplaatst :-)

veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zomaar even wat me te binnen schiet en dan laat ik dit topic weer voor wat het is ; Kan het zo zijn dat er ergens een file'tje is tussengezet die geactiveerd wordt zodra je bv weer pokerstars gaat instaleren op je computer. Dus eigenlijk hoe groot is de kans dat die knackerbróod:D een file'tje heeft achtergelaten die wij dus niet kunnen vinden maar die dus nog wel achtergebleven is en zodra bv pokerstars geinstaleerd wordt dat dat file'tje dan dus meteen geactiveerd wordt en de ellende weer begint.
Per definitie zou ik alle pokerprogramma's van de PC zwieren als er problemen zijn. Geen enkel is 100 % betrouwbaar en ze zijn vaak een bron van malware of ander onheil. Maar of dat hier in jou geval nu ook zo is, kan ik nergens met zekerheid uit afleiden. Je kan natuurlijk altijd proberen om dit soort progrjes te verwijderen en dan te zien of dit enig verschil maakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, ik dank u wederom voor u beweze diensten, en ik ga de voorbereidingen treffen voor een clean instal want ik heb er geen vertrouwen meer in, en er zal ook geen pokertroep bij mij meer opkomen. Het netwerk verkeer is bij mij toch al drukker dan normaal omdat ik vrij op het bbned zit, dus ik lag open voor de wereld ;-}

Dat verklaart waarschijnlijk wel het drukke verkeer wat langs AVG loopt.

Enigste wat voor mij onverklaarbaar blijft is dat als ik thuis in mijn netwerk me laptop opstart veranderen mijn avg instellingen uitzichzelf naar alles toestaan.

Toen ik gister bij me pa was heb ik het daar ook geprobeerd en warempel, toen bleef alles netjes in de huidige instellingen staan zoals ik het zelf had ingesteld?????????

Lol dit was voor mij de druppel ondanks dat ik er maar niet achter kan komen wat dit nou veroorzaakt.

Groetjes Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.