Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zowel de AVG Web TuneUp als de Host App Service, willen niet verwijderd worden op de klassieke manier. Nadat ik de AVG had verwijderd, kwam er een pop up die meldde dat AVG opnieuw geïnstalleerd was. De Host App Service staat nog in de programmalijst vermeld, maar als ik op de knop verwijderen klik krijg ik een melding dat het programma niet herkend wordt. Ik heb de programma's op onderstaande manier verwijderd, dit werkte dus niet. Is er nog een andere manier om ze kwijt te raken? 

 

Deze methode werkt niet voor bovengenoemde programma's:
  1. Klik op de Startknop.
  2. Klik op Instellingen (de knop met het tandwiel).
  3. Klik op Apps > Apps en onderdelen.
  4. Een overzicht van de apps op de computer opent.
    Hier zou je de beide programma's moeten zienKlik op de app die u wilt verwijderen.
  5. Klik op Verwijderen > Verwijderen.
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Er zijn nog andere manieren maar we gaan eerst nog een antimalware programma inzetten

Anders loop je het risico dat de bewuste programma's zich weer installeren..

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Geplaatst:

Als je google Chrome gebruikt, moet je eerst de sychronisatie uitschakelen.

 

Open de chrome browser en log in met je google of gmail  account.

Klik dan op sychronisatie.

chrome-synchro-1.jpg.740f22e6733f2814efdb49f2e8f1c77d.jpg

 

Stel de synchronisatie in zoals op de afbeelding door te klikken op de blauwe schakelaar achteraan op de lijn.

chrome-synchro-2.jpg.48737dc050028730b80a8170a7906923.jpg

 

Klik daarna bovenaan op de pijl om terug te gaan.

Log uit en sluit de chrome browser.

 

Doe daarna de scan en schoonmaak met AdwCleaner nog eens over en plaatrs het nieuwe logje.

 

Geplaatst:

Het scherm dat je hebt gepost van je google account verschijnt niet bij mij. Ik gebruik mijn google account nooit, maar heb ingelogd. Er is nergens een synchronisatieknop te vinden. Is er nog ergens een submenu waaronder ik moet kijken?

Geplaatst:

Startt chrome op en klik dan rechtboven op de drie puntjes.

image.png.84e9e0feecbe3066d3784c2923b9104c.png

 

en kies dan voor instellingen.

 

image.png.b8c439b11b314ba121e99558114150d6.png

 

Je krijgt dan normaal dit te zien.

image.png.d9d2272e1d6b0a3e488a87ba3195bdef.png

 

Klik op inloggen en vul je accountgegevens (email en wachtwoord) in.

Daarna zie je wat in mijn vorig bericht staat (net nog geprobeerd).

 

Lukt het dan nog niet om de synchronisatie aan te passen?

 

 

Geplaatst:

Ik heb gezien dan je ook Malwarebytes hebt.

Kan je daar eens een scan mee doen en de resultaten plaatsen.

 

Als er een antivirusprograma actief is, stop dat dan eerst; het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

Start Malwarebytes op.

  • In het opstartscherm van MBAM, klik je op "Dashboard" en vervolgens op "Scan Nu".
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waarbij je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.
  • De bedreigingen worden automatisch in de quarantaine geplaatst.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op "Rapporten" om de resultaten te zien.
  • Plaats een vinkje bij het meest recente "Scanrapport".
  • Klik op "Exporteer" en kies "Tekstbestand (*.txt).
  • Vul een bestandsnaam in en bewaar dit bestand op je bureaublad, zodat je het gemakkelijk kan terugvinden.
  • Voeg het tekstbestand als bijlage toe aan een volgende bericht.

Wil je deze handleiding uitgebreid bekijken, dan kan dit via de PC Helpforum-video op deze locatie.

 

Geplaatst:

Malwarebytes heeft niets gevonden.

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) nog eens inzetten.

Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.

Kopieer onderstaande tekst en plak deze in het zoekvensterje.

*avg*.*
Klik op de knop bestanden zoeken.

Op het einde krijg je een melding dat het klaar is en wordt er een logbestandje Search.txt aangemaakt op je bureaublad.

 

Kopieer vervolgens onderstaande tekst en plak deze in het zoekvensterje.

avg
Klik op de knop zoek in register.

Op het einde krijg je een melding dat het klaar is en wordt er een logbestandje SearchReg.txt aangemaakt op je bureaublad.

 

Voeg beide logbestandjes als bijlage toe aan een volgend bericht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.