Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

wie kan mij uitleggen hoe  ik de spelling controle in Windows 10 kan uitschakelen?

alles wat ik type verscheen de rode streepjes/slangetjes eronder. Ik heb  het  bij : Instellingen -------> Typen  uitstaan,

spelfouten automatisch  corrigeren. staat  uit     spelfouten markeren staat ook uit.

en toch bleef het ontstaan tijdens  het typen.

34919495_1696701283716378_7525258091047157760_n.jpg

35026260_1696701270383046_3869508166370721792_n.jpg

Geplaatst:
4 uren geleden, Rud06 zei:

en toch bleef het ontstaan tijdens  het typen.

Typen in welk programma?

Geplaatst:
51 minuten geleden, droske zei:

Typen in welk programma?

overal  ,als  ik  bij google  iets  in type,  om  het op te zoeken,  bv  .  een plaatsnaam   verschijnt  het meteen  onder  wat  ik  getypt  heb   

als ik   op  een site  moet inloggen komt het onder mijn gebruikersnaam  te staan

Geplaatst:

Het gebeurt dus wanneer jij je browser gebruikt en dan iets typt. Een browser is het programma dat je gebruikt om websites te bezoeken en om te zoeken met Google.

Welke browser gebruik jij? Is dat Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome of een andere?

Als je echt geen idee hebt wat de naam van de browser is, dan moet je de muisaanwijzer boven het pictogram van je browser houden. Niet klikken, alleen maar de pijl van de muis erboven houden; even later krijg je dan de naam van die browser te zien. Hieronder houd ik de muisaanwijzer boven het pictogram van de browser Edge:

5b1d8ae01f5cb-Edge_picto.png

Je kunt namelijk via de instellingen van de browser regelen dat er geen gebruik mag worden gemaakt van spellingcontrole. Overigens heb ik het idee dat bij jou de controletaal van de browser op een verkeerde taal is ingesteld, bijvoorbeeld op Engels in plaats van op Nederlands. Ook dat is goed in te stellen, maar dan moeten we wel weten welke browser jij gebruikt.

Geplaatst:

@ Rud06,

U heeft op een ander computer forum een topic lopen met hetzelfde probleem en u wordt reeds geholpen.
Het is dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen.
Om dubbele antwoorden te voorkomen, zetten we dit topic tijdelijk on hold.

Lees ook eens PCH Forumregels.

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.