Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De bestanden staan veilig en hd is gecontroleerd. Deze werkt, maar traag. 

Ik heb ze nu terug in de pc gestoken en het gaat al iets vlugger, maar niet veel. 

Moet minimum 15 min wachten voor het configuratiescherm of dergelijke opent.

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb geen screenshot gemaakt. maar volgens de persoon die het samen met mij gedaan heeft is de hd in orde. Die persoon weet ook veel van pc's, maar weet ook niet wat er aan de hand is met deze pc.

Geplaatst:

Beste,

De pc loopt telkens opnieuw vast op het scherm die ik gepost heb. 

Als ik een nieuwe harde schijf zou plaatsen, kan ik dan de backup van de oude schijf op de nieuwe zetten?

Thanks

Geplaatst:

Ben je nu al verder of niet?

(want ik begin - als er verschillende dingen haperen - te denken aan ofwel een herstelinstallatie van je Windows10 ofwel gewoon een clean install - ik vermoed trouwens ook dat je geen backups van je systeem hebt?)

Geplaatst: (aangepast)
5 minuten geleden, Keppetje zei:

Als ik een nieuwe harde schijf zou plaatsen, kan ik dan de backup van de oude schijf op de nieuwe zetten?

dit kan je zelfs op dezelfde schijf laten doen (doe ik ook altijd) - op voorwaarde wel, dat je een boot/rescue/...-schijf aangemaakt hebt met je backupprogramma.

(en deze optie is natuurlijk beter dan een herstelinstallatie of een clean install)

aangepast door Passer
Geplaatst:

Nee, ik geraak niet verder dan de foto die ik gepost heb. 

Er is een back up gemaakt van het volledige systeem op een externe harde schijf. Deze heb ik trouwens bij de hand.

Hoe doe je een clean install?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.