Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je zegt eerst dat het opgelost had en nu vraag je of we nog andere ideeën hebben?

Heb je uw mobiel toestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart?

 

Nota: als we iets voorstellen betekend ook niet dat we meteen een oplossing hebben.

We geven altijd eerst de oplossing dat het meeste kans heeft.

 

 

Geplaatst:
8 uren geleden, stegisoft zei:

"Je zegt eerst dat het opgelost had en nu vraag je of we nog andere ideeën hebben?"

Ik heb nergens gezegd dat het opgelost was @stegisoft

Die conclusie was getrokken door één van de moderators.
Ik heb wel een voorlopig hulpmiddel gekocht en dat is een blue tooth apparaatje, welke ik nog niet binnen heb.


"Heb je uw mobiel toestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart?"
Al meerdere keren opnieuw opgestart.

 

"Nota: als we iets voorstellen betekend ook niet dat we meteen een oplossing hebben.

We geven altijd eerst de oplossing dat het meeste kans heeft."
Ik heb ook niet de verwachting gehad, dat het meteen opgelost zou zijn.
Als hier iets voorgesteld is, betekent dat ook niet dat ik zou verwachten dat het gelijk opgelost zou zijn.
Die indruk heb ik nooit gehad en nooit geuit. In tegendeel, ik ben blij met elk advies!

Maar tot nu toe is er dus nog geen oplossing gekomen, dus mijn draadje wat door een moderator was afgesloten, heb ik gevraagd om weer te openen, juist omdat er nog geen oplossing was.

 

 

Geplaatst:

Probeer dit eens:

Computer opstarten zonder dat je mobiel gekoppeld is.

Mobiel aansluiten op PC en AAN zetten dan de computer opnieuw opstarten. Dus NIET afsluiten en dan opstarten.

Geplaatst:
Op 26-6-2018 om 19:09, droske zei:

Probeer dit eens:

Computer opstarten zonder dat je mobiel gekoppeld is.

Mobiel aansluiten op PC en AAN zetten dan de computer opnieuw opstarten. Dus NIET afsluiten en dan opstarten.

Sorry @droske , al een paar dagen druk bezig geweest met andere zaken, maar dit ga ik nog proberen. Dank voor je inbreng!
Je hoort me nog!

Geplaatst: (aangepast)

Ook gedaan@droske, maar helaas geen positief resultaat.
Zodra ik de mobiel had aangesloten op de PC en AAN had gezet kreeg ik rechtsonder dit in beeld.

geen verbinding meer met PC.jpg

aangepast door Zoa
Geplaatst: (aangepast)

En daarna dit plaatje. Maar het gekke is dat hij dit aangeeft op elke USBpoort, maar alle poorten doen het prima, met welk apparaat dan ook, behalve de S6.

geen verbinding meer met PC 2.jpg

aangepast door Zoa
Geplaatst:

Ik kwam nog iets tegen bij het spitten naar een oplossing.
Hieronder staat hoe het zou moeten gaan volgens de gebruiksaanwijzing van Samsung.
Echter in mijn meldingenvenster staat er helemaal geen "Media-bestanden overdragen via USB".

Hoe meer ik zoek, hoe meer mensen er last van hebben bij Samsung-telefoons. Het schijnt bij veel mensen te gebeuren sinds één van de laatste updates, net als hier.
Echter tot nu toe heeft er helaas niemand dé oplossing.

Ik heb maar foto's genomen, om het hopelijk duidelijker te krijgen voor de mensen hier.

S6 bestanden overdragen naar PC.jpg


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.