Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zo, ZHPFix uitgevoerd.Op een bepaald moment krijg ik de melding ;repair NT7 of remove NT7.Ik koos remove en hij zegt :error 1001.Wanneer ik" zoek.exe  " wil downloaden via de doorgestuurde link krijg ik error (zie bijlages).alvast bedankt

5b2924754c89a_Schermopname(35).thumb.png.a714f81f2607435e1a2a2fb505ed7c7f.png

Geplaatst:

Hallo,

 

We gaan verder zoeken:

 

Download Afbeelding  SystemLook en bewaar het op je bureaublad.

 

 


Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

:regfind
NinjaTrader
:filefind
NinjaTrader
:folderfind
NinjaTrader
:service
NinjaTrader

Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik heb een script gemaakt die je moet kopiëren en plakken in zoek.exe, dus lees eerst alles goed door en voer het dan uit.

Ik kan niet garanderen dat we alles kunnen gaan verwijderen want de programma's van NinjaTrader zitten diep in het register.

In OneDrive zie ik ook nog bestanden, dat soort bestanden kan ik allemaal niet verwijderen houd hier rekening mee.

 

BELANGRIJK!: Maak eerst een backup van je register: https://www.computeridee.nl/workshop/hoe-maak-je-een-backup-van-het-register-in-windows-10/

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    createsrpoint;
    C:\Program Files (x86)\NinjaTrader 7;fs
    C:\Program Files (x86)\NinjaTrader 8;fs
    C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\NinjaTrader 8;fs
    C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\NinjaTrader 7;fs
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationFrame\Positions\{7C5A40EF-A0FB-4BFC-874A-C0F2E0B9FA8E}\NinjaTrader 8];r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.zip\OpenWithList];r
    "a"=-;r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search\RecentApps\{4757E2B2-F353-46DF-8F3D-89FA3A3B87F7}];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search\RecentApps\{D77E3F3D-2543-4837-9B73-4C144A90A488}];r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "12"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "13"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "15"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "16"=-;r
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "17"=-;r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\.ntbk];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Assemblies\C:|Program Files (x86)|NinjaTrader 7];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\D83DC2038A14A9D4496C241C778103CA];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\NinjaTrader Backup Archive];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{90338DB9-6AF0-4982-A633-CD188B6003BB}];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\CLSID\{093F5734-3610-4AB0-B9F9-C2CA4125AECB}];r64
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{90338DB9-6AF0-4982-A633-CD188B6003BB}];r64
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RADAR\HeapLeakDetection\DiagnosedApplications\NinjaTrader.exe];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\D83DC2038A14A9D4496C241C778103CA];r
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Classes\CLSID\{093F5734-3610-4AB0-B9F9-C2CA4125AECB}];r64
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Classes\TypeLib\{90338DB9-6AF0-4982-A633-CD188B6003BB}];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ApplicationFrame\Positions\{7C5A40EF-A0FB-4BFC-874A-C0F2E0B9FA8E}];r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts\.zip\OpenWithList];r
    "a"=-;r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search\RecentApps\{4757E2B2-F353-46DF-8F3D-89FA3A3B87F7}];r
    [-HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search\RecentApps\{D77E3F3D-2543-4837-9B73-4C144A90A488}];r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "12"=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "13"=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "15"=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "16"=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-21-1785666316-1713290431-1149740947-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UFH\SHC];r
    "17"=-;r
    

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Geplaatst:

Hallo,

 

Download 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.

  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.

 

 

Welke NinjaTrader wilde je nog installeren?

Geplaatst:

Hello abbs,Hello,

De cccleaner is uitgevoerd.ik zie nu wel dat de setup van NT7 weg is.Deze kreeg ik totaal niet uit de lijst.Ik wil beginnen met NT7 te installerern.mvg.patrick5b2f9d7fa684f_Schermopname(39).thumb.png.15a2a5cc7420169fc3fa14b86109cb22.png

Schermopname (38).png


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.