Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeie dag,

Ik heb een tekst gekregen van iemand zonder spaties. Kan ik die op een vlugge manier inbrengen? Wanneer ik het volledige document copieer dan krijg ik tussen de woorden een pijltje.

Met vriendelijke groeten, Patsy

Geplaatst:

Sorry vergeten te vermelden. Iemand heeft een PDF geconverteerd naar Word. eerst stonden er tussen de woorden pijltjes die heb ik weggekregen maar nu heb ik geen spaties meer.

Geplaatst:

Mijn eerste gedacht is 'zoeken en vervangen'.

Als je een pdf-reader hebt waarmee dat kan, meteen in het pdf-bestand.

En als je die niet hebt, dan proberen in het Wordbestand.

Als je een hier (een gedeelte van) het bestand zou plaatsen,  valt er misschien meer van te zeggen.

Geplaatst:

een voorbeeld copy, dan krijg ik grote spaties, als ik dit in een Word Doc doe krijg ik pijltjes

Het      nieuwe menu   Start    gebruiken        en        aanpassen.

WordDoc zonder spaties.PNG

Geplaatst:

Een forum is HTML, daar hebben lezers van je bericht niets aan.

Daarom schreef ik ook: Als je een hier (een gedeelte van) het bestand zou plaatsen...."

Geplaatst:

Als je de tekst kopieert en plakt als 'niet-opgemaakte tekst' of 'Unicodetekst', dan zie je de spaties weer verschijnen. Je bent dan uiteraard van de tekst wel de opmaak kwijt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.