Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik geef er de voorkeur aan java updates manueel te doen en eerst de oude versie te verwijderen. Als je java automatisch laat updaten blijven de oude versies immers gewoon staan. Nogal stom dat Java de oude versies niet opkuist maar ja. :stupid:

Wegens problemen met mijn pc ben ik moeten terugkeren naar oude image.

Plots krijg ik weer meldingen van java update.

Ik ging via configuratie naar java en schakelde daar automatische updates uit. Ik kreeg een waarschuwing dat dit niet aan te raden was.

Daarna kreeg ik toch weer bericht van update. Automatische update bleek doodleuk weer aangevinkt.

Heb nu via msconfig jusched.exe uit opstarten gehaald en krijg geen meldingen meer. Toch vind ik het raar dat je de mogelijkheid hebt iets uit te schakelen en dat het gewoon weer wordt ingeschakeld.

Geplaatst:

Het verhaal van de updates van JAVA is ondertussen wel gewijzigd. Bij het updaten van nieuwe versies, wordt nu wel automatisch de vorige versie verwijderd. Deze nieuwe methode is door SUN ingevoerd vanaf de update 6 u 11. Die kuiste - voor het eerst - de vorige update 6 u 10 mee op. Ook de actuele versie 6 u 12 ruimde de vorige op ... en zo zal het voortaan altijd het geval zijn. Misschien een reden om nu toch voor de automatische updates te kiezen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.